betaalverzoek contributie 2018
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2017 18:12 #1443092
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Betaalverzoek en uitnodiging
Hierbij alvast het betaalverzoek en de uitnodigingen
Sommige in regio Arnhem en Apeldoorn hebben hem al gehad
De rest krijgt hem nog in de bus
In de bijlage vinden jullie de brieven
Groet Johan Lourenssen
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Betaalverzoek%20%202018%20-%20Peter%20.pdf>Betaalverzoek 2018
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Uitnodiging%20ALV%202018.pdf>Uitnodiging ALV 2018
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/peter.pdf>Uitnodiging Nieuwjaarsreceptie 2018
a.u.b. bovenstaanstaande links gebruiken, onderstaande tekst werkt helaas niet
Sommige in regio Arnhem en Apeldoorn hebben hem al gehad
De rest krijgt hem nog in de bus
In de bijlage vinden jullie de brieven
Groet Johan Lourenssen
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Betaalverzoek%20%202018%20-%20Peter%20.pdf>Betaalverzoek 2018
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/Uitnodiging%20ALV%202018.pdf>Uitnodiging ALV 2018
<a href=https://volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/comments/peter.pdf>Uitnodiging Nieuwjaarsreceptie 2018
a.u.b. bovenstaanstaande links gebruiken, onderstaande tekst werkt helaas niet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2017 19:01 #1443094
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Een hele goede actie Johan!
Een hele goede actie Johan! Hiermee is iedereen prima bediend. Niets hoeft nu leden te weerhouden om de contributie over te maken en om zich aan te melden voor de nieuwjaarsreceptie etc.
Bedankt bestuurders voor al jullie inspanningen in 2017 om voor ons van alles mogelijk te maken!! Zonder jullie was er geen vereniging mogelijk.
Een goed 2018 gewenst vanuit Drenthe!!!
Bedankt bestuurders voor al jullie inspanningen in 2017 om voor ons van alles mogelijk te maken!! Zonder jullie was er geen vereniging mogelijk.
Een goed 2018 gewenst vanuit Drenthe!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2017 20:00 #1443095
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch nog een opmerking.....
Hallo leden,
Graag reageer ik hier op en dit zal sommige mensen niet leuk vinden helaas ....
Ik ben nu een half jaar lid van deze prachtige vereniging en ik heb een eigen bedrijf.
Ik weet hoe alles enigszins in elkaar steekt om een bedrijf te leiden.
Bij een vereniging snap ik ontzettend goed dat de vereniging bedreven wordt buiten de dagelijkse werkzaamheden om en mijn respect.
Ik houd van orde en duidelijkheid want daardoor weten mijn klanten ook waar ze aan toe zijn.
Ik verbaas aan deze manier van communiceren want niet alle leden zitten dagelijks op dit forum.
Ook ik heb deze brief nog niet ontvangen.
Ook de Factor-zomereditie heb ik niet ontvangen.
Maar ik wacht af natuurlijk.
Wat ik vervelend vind is de betaling voor 12 januari.
Voor mijn bedrijf adverteer ik ook in plaatselijke dorpsbladen. Laatst kreeg ik ook een factuur van een blad of ik z.s.m. wilde betalen......
Houd vooral rekening met feestdagen tussendoor.
Dan weet je dat alles uit kan lopen.
Dan denk ik heel simpel: dan kunnen de betalingsverzoeken eerder verstuurd worden en niet op het laatste moment.
Door verwarring krijg je vragen op dit forum omdat de één de brief wel heeft ontvangen en de ander nog niet.
Maar naast mijn reactie, bedank ik alle leden en bestuur voor hun inzet om deze vereniging hoog te houden!
Mijn beste wensen, in alles, voor 2018!!!!
Graag reageer ik hier op en dit zal sommige mensen niet leuk vinden helaas ....
Ik ben nu een half jaar lid van deze prachtige vereniging en ik heb een eigen bedrijf.
Ik weet hoe alles enigszins in elkaar steekt om een bedrijf te leiden.
Bij een vereniging snap ik ontzettend goed dat de vereniging bedreven wordt buiten de dagelijkse werkzaamheden om en mijn respect.
Ik houd van orde en duidelijkheid want daardoor weten mijn klanten ook waar ze aan toe zijn.
Ik verbaas aan deze manier van communiceren want niet alle leden zitten dagelijks op dit forum.
Ook ik heb deze brief nog niet ontvangen.
Ook de Factor-zomereditie heb ik niet ontvangen.
Maar ik wacht af natuurlijk.
Wat ik vervelend vind is de betaling voor 12 januari.
Voor mijn bedrijf adverteer ik ook in plaatselijke dorpsbladen. Laatst kreeg ik ook een factuur van een blad of ik z.s.m. wilde betalen......
Houd vooral rekening met feestdagen tussendoor.
Dan weet je dat alles uit kan lopen.
Dan denk ik heel simpel: dan kunnen de betalingsverzoeken eerder verstuurd worden en niet op het laatste moment.
Door verwarring krijg je vragen op dit forum omdat de één de brief wel heeft ontvangen en de ander nog niet.
Maar naast mijn reactie, bedank ik alle leden en bestuur voor hun inzet om deze vereniging hoog te houden!
Mijn beste wensen, in alles, voor 2018!!!!
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2018 01:33 #1443099
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Heb nog geen factor en geen
Heb nog geen factor en geen Brief ontvangen.
Lees net dat er een nieuwe uit is (weinig hier geweest).
Grtz Daniel
Lees net dat er een nieuwe uit is (weinig hier geweest).
Grtz Daniel
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2018 09:09 #1443100
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Dat je nog geen Factor 700
Dat je nog geen Factor 700 hebt ontvangen lijkt me logisch:
volvo700vereniging.nl/factor/factor-700-nummer-73
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2018 13:57 #1443104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zal allemaal wel goed komen..
Heb het net overgemaakt.
Waarom moet tegenwoordig iedereen van een mug een kudde olifanten maken? Of het nu om een loslopende straattegel is, vluchtelingen, activiteiten met maatschappelijk nut of de kleur van baby-poep, iedereen lijkt een mening te moeten hebben en die vervolgens spuien. Ja, zoals deze maar dan langer en met minder vriendelijke en doordachte bewoording. En nog meer spelfauten
Mijn voornemen is dus ook om aanzienlijk minder van dit soort posts te plaatsen.
Doei!
Waarom moet tegenwoordig iedereen van een mug een kudde olifanten maken? Of het nu om een loslopende straattegel is, vluchtelingen, activiteiten met maatschappelijk nut of de kleur van baby-poep, iedereen lijkt een mening te moeten hebben en die vervolgens spuien. Ja, zoals deze maar dan langer en met minder vriendelijke en doordachte bewoording. En nog meer spelfauten

Mijn voornemen is dus ook om aanzienlijk minder van dit soort posts te plaatsen.
Doei!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2018 16:32 #1443111
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OPGELOST
Hallo
Zojuist een brief gekregen van de volvo 700 vereniging via Sandd. 27-12 2017 en nu pas gekregen 02-01 2018. En geen verhaal van ja maar de feestdagen zaten er tussen Fu** Sandd .Lekker goedkoop dat dan weer wel ............
Groeten Henk
Zojuist een brief gekregen van de volvo 700 vereniging via Sandd. 27-12 2017 en nu pas gekregen 02-01 2018. En geen verhaal van ja maar de feestdagen zaten er tussen Fu** Sandd .Lekker goedkoop dat dan weer wel ............
Groeten Henk
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2018 16:45 #1443112
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Henk
Dat jij de brief ontvangen hebt is al heel wat..
Ik zal hem wel niet ontvangen want jij weet wat er op mijn brievenbus staat!
Ik zal hem wel niet ontvangen want jij weet wat er op mijn brievenbus staat!
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2018 02:58 #1443118
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Hmm
Lijkt net alsof jullie allemaal niets anders te doen hebben dan voor de brievenbus liggen te wachten zeg. Mensen .. het komt vast goed.
27e verzonden. 2e ontvangen. Hallo... Kerstperiode. Weekend , 1 januari.
Das toch verklaarbaar ? En bij de penningmeester zal als er veel betalingen uitblijven vast ook wel een lampje gaan branden en dan stuurt ie een herinnering en ook dan komt het ook goed. Wereld is hier niet aan het vergaan of zo.
27e verzonden. 2e ontvangen. Hallo... Kerstperiode. Weekend , 1 januari.
Das toch verklaarbaar ? En bij de penningmeester zal als er veel betalingen uitblijven vast ook wel een lampje gaan branden en dan stuurt ie een herinnering en ook dan komt het ook goed. Wereld is hier niet aan het vergaan of zo.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2018 08:56 #1443119
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Je mag blij zijn dat er nog lieden zijn die lid van de Volvo700Vereniging zijn en middels hun contributie het forum in stand houden.
Wanneer gaan we het beleven dat fflunche het blauwe Vtje voor zijn naam krijgt?
Groeten,
Wanneer gaan we het beleven dat fflunche het blauwe Vtje voor zijn naam krijgt?
Groeten,
Moderators: Jerry Stam