Good old times
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 11:36 #1433926
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bed
Als je het bed van Mathy ziet zou je de rest ook moeten zien.
Voor zover ik weet kan er bij het plaatsen van de foto's niet gekozen worden voor een uitsluiting van zichtbaarheid.
Wellicht even je cake legen en opnieuw inloggen.
Voor zover ik weet kan er bij het plaatsen van de foto's niet gekozen worden voor een uitsluiting van zichtbaarheid.
Wellicht even je cake legen en opnieuw inloggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 11:37 #1433927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tikfout
Type foutje en niet herstelbaar
Cake is natuurlijk Cache
Cake is natuurlijk Cache
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 12:20 #1433928
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nope
Nee dus, cache geleegd, verschillende browsers geprobeerd, het werkt niet Maarten.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 12:41 #1433929
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitgepuzzeld
Dan weet ik het ook niet meer Ton
Ik weet (helaas) ook niet alles.
Ik weet (helaas) ook niet alles.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 16:34 #1433933
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic En als i.p.v. de tijdlijn op
En als i.p.v. de tijdlijn op 'photos' klikt en vervolgens op 'albums'?
Dan moet het album als eerste te zien zijn.
Dan moet het album als eerste te zien zijn.
Bijlage 2017-01-21_16-30-32.jpg niet gevonden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 17:15 #1433934
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blokkeren
Het kan zijn dat Jeroen Ton heeft geblokkeerd, Ton kan dan niets zien van wat Jeroen op FB zet. Niet algemeen, niet in (besloten) groepen.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 17:19 #1433935
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nee
Die optie had ik ook al gevonden Piet maar de laatste die ik zie is van december 2016, voor jou vermoedelijk de voorlaatste dus.
Groeten,
Groeten,
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 18:52 #1433940
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Maar nou neemt de zaak dus mogelijk een heel andere wending.
Een kleine geschiedschrijving:
Maarten begint ooit met Jeroen een Volvo700Vereniging Faceboekpagina, die noemen ze gemakshalve meteen maar de "officiele" enz.
En passant kapen ze ook maar het logo wat de vereniging bij hoge uitzondering bij Volvo Nederland verworven had.
Op dat officiële en dat logo zijn ze door het toenmalige bestuur terug gefloten en daarna heeft Maarten de Facebookpagina voortgezet op persoonlijke titel.
Op zeker moment is nog niet zo heel lang geleden schijnbaar een bestuursbesluit genomen en hebben we een officiële Volvo700Vereniging Facebook pagina.
Tot zover.
Nou plaatst daar ons lid Jeroen Haring een link naar een verzameling oude verenigingsfoto's en die link verwijst naar "onze" Facebook pagina.
Ik ben lid van de vereniging en op dat moment ook volger van de Facebook pagina dus ik klik op de link, niks, nou ja, een melding van Facebook dat het niet voor mij bestemd is.
Eerst vraag ik Jeroen de foto's ook op ons forum te plaatsen, geen gehoor, ik ga verder zoeken daarbij geholpen door enkele forumleden.
Ook de beheerder van onze Facebookpagina "zoekt" mee, resultaat geen foto's.
Totdat ik een PB van Maarten de Rijke in de hoedanigheid van beheerder van de Facebookpagina krijg met de strekking: Jeroen zou jou wel eens geblokkeerd kunnen hebben op Facebook.
Ik denk hè, ik heb nog nooit contact met Jeroen gehad via Facebook.
Nu is de situatie vermoedelijk dus zo, hij heeft zich mogelijk een keer geërgerd aan een opmerking van mij op het forum, blokkeert mij op Facebook met als gevolg dat ik dus ook niet meer op de officiële Volvo700Vereniging door hem geplaatste afbeeldingen uit het verenigingsarchief kan bekijken.
Maar die link staat op het forum, het betreft geen privé plaatjes, maar verenigingsgerelateerde afbeeldingen via die link te zien op onze Facebookpagina.
Maar nou komt het, dat hij mij op Facebook blokkeert moet hij weten, maar in mijn ogen heeft het bestuur hier ook een verantwoordelijkheid net zoals Maarten de Rijke als beheerder van onze Facebook pagina.
Zowel het bestuur als Maarten de Rijke laten dus toe dat leden hier via via elkaar kunnen blokkeren.
Ik zou hier bijna een oproep doen, hebben we een advocaat in de zaal?
Prettig weekend,
ps, drie keer doorgelezen, er staat geen onvertogen woord in dus weg modereren lijkt mij niet aan de orde.
Een kleine geschiedschrijving:
Maarten begint ooit met Jeroen een Volvo700Vereniging Faceboekpagina, die noemen ze gemakshalve meteen maar de "officiele" enz.
En passant kapen ze ook maar het logo wat de vereniging bij hoge uitzondering bij Volvo Nederland verworven had.
Op dat officiële en dat logo zijn ze door het toenmalige bestuur terug gefloten en daarna heeft Maarten de Facebookpagina voortgezet op persoonlijke titel.
Op zeker moment is nog niet zo heel lang geleden schijnbaar een bestuursbesluit genomen en hebben we een officiële Volvo700Vereniging Facebook pagina.
Tot zover.
Nou plaatst daar ons lid Jeroen Haring een link naar een verzameling oude verenigingsfoto's en die link verwijst naar "onze" Facebook pagina.
Ik ben lid van de vereniging en op dat moment ook volger van de Facebook pagina dus ik klik op de link, niks, nou ja, een melding van Facebook dat het niet voor mij bestemd is.
Eerst vraag ik Jeroen de foto's ook op ons forum te plaatsen, geen gehoor, ik ga verder zoeken daarbij geholpen door enkele forumleden.
Ook de beheerder van onze Facebookpagina "zoekt" mee, resultaat geen foto's.
Totdat ik een PB van Maarten de Rijke in de hoedanigheid van beheerder van de Facebookpagina krijg met de strekking: Jeroen zou jou wel eens geblokkeerd kunnen hebben op Facebook.
Ik denk hè, ik heb nog nooit contact met Jeroen gehad via Facebook.
Nu is de situatie vermoedelijk dus zo, hij heeft zich mogelijk een keer geërgerd aan een opmerking van mij op het forum, blokkeert mij op Facebook met als gevolg dat ik dus ook niet meer op de officiële Volvo700Vereniging door hem geplaatste afbeeldingen uit het verenigingsarchief kan bekijken.
Maar die link staat op het forum, het betreft geen privé plaatjes, maar verenigingsgerelateerde afbeeldingen via die link te zien op onze Facebookpagina.
Maar nou komt het, dat hij mij op Facebook blokkeert moet hij weten, maar in mijn ogen heeft het bestuur hier ook een verantwoordelijkheid net zoals Maarten de Rijke als beheerder van onze Facebook pagina.
Zowel het bestuur als Maarten de Rijke laten dus toe dat leden hier via via elkaar kunnen blokkeren.
Ik zou hier bijna een oproep doen, hebben we een advocaat in de zaal?
Prettig weekend,
ps, drie keer doorgelezen, er staat geen onvertogen woord in dus weg modereren lijkt mij niet aan de orde.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2017 19:33 #1433942
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Modereren
Wegmodereren lijkt mij ook niet nodig Ton.
Omdat het iets lijkt tussen jou en Jeroen, lijkt het iets af wellicht door de FB moderatoren jan worden besproken. De webmoderatoren hebben daar niets mee van doen.
Wel plaats ik hier nu een slotje op.
Omdat het iets lijkt tussen jou en Jeroen, lijkt het iets af wellicht door de FB moderatoren jan worden besproken. De webmoderatoren hebben daar niets mee van doen.
Wel plaats ik hier nu een slotje op.
Moderators: Jerry Stam