2x pech
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2016 20:23 #1432314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het lag
aan de dynamo veel konden ze er niet over zeggen hij zat er nog maar 10 maanden in.
Er zit nu een andere in die vorige word naar de leverancier terug gestuurd om te kijken wat nu echt het euvel was,de ANWB heeft de accu nagekeken en de dynamo schoongespoten er kwam nogal wat troep uit maar dat zullen de meeste wel hebben
en een paar flinke tikken met de hamer gegeven en wat spray erop gespoten en toen de motor weer liep en de accu weer normaal aan het laden was heb ik mijn weg vervolgt en na 60 km net na de ringweg van Amsterdam richting Volvendam het zelfde euvel alle lichten had ik niet aanstaan en ook de kachel niet alles stond uit en nadat de ANWB het zelfde had gedaan als zijn collega en weer op weg was heb ik tot huis aan toe geen problemen meer gehad ,ben wel na een happie eten gelijk naar de garage gereden en de auto was donderdag middag weer klaar.
Groeten Ted .
Er zit nu een andere in die vorige word naar de leverancier terug gestuurd om te kijken wat nu echt het euvel was,de ANWB heeft de accu nagekeken en de dynamo schoongespoten er kwam nogal wat troep uit maar dat zullen de meeste wel hebben
en een paar flinke tikken met de hamer gegeven en wat spray erop gespoten en toen de motor weer liep en de accu weer normaal aan het laden was heb ik mijn weg vervolgt en na 60 km net na de ringweg van Amsterdam richting Volvendam het zelfde euvel alle lichten had ik niet aanstaan en ook de kachel niet alles stond uit en nadat de ANWB het zelfde had gedaan als zijn collega en weer op weg was heb ik tot huis aan toe geen problemen meer gehad ,ben wel na een happie eten gelijk naar de garage gereden en de auto was donderdag middag weer klaar.
Groeten Ted .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2016 20:34 #1432315
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk
Jeroen,ik weet dat je een hekel aan mij hebt maar zeg dat gewoon midden in mijn smoel,dan ben je pas een echte vent maar niet schrijven
TIME TO MOVE ON ik laat mij door jou schrijven niet weg treiteren in welke vorm dan ook,dus wees een kerel en kom naar Enkhuizen en dan mag je vertellen wat je van mij vind maar deze manier zal ik van jou niet accepteren.
Groeten Ted.
TIME TO MOVE ON ik laat mij door jou schrijven niet weg treiteren in welke vorm dan ook,dus wees een kerel en kom naar Enkhuizen en dan mag je vertellen wat je van mij vind maar deze manier zal ik van jou niet accepteren.
Groeten Ted.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2016 21:02 #1432316
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ach, begint het weer?
Ach, begint het weer?
Kunnen de niet passende berichten van de 2 vrienden verwijdert worden?
Anders kunnen we ons beter de volvo voor kleuters vereniging noemen.
Vvkv trekt niet echt nieuwe leden.
Grow up allebei!
Kunnen de niet passende berichten van de 2 vrienden verwijdert worden?
Anders kunnen we ons beter de volvo voor kleuters vereniging noemen.
Vvkv trekt niet echt nieuwe leden.
Grow up allebei!
Moderators: Jerry Stam