V700V op volvotreffen???

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 20:42 #1105401 door Daniel Wessels (GAST)
V700V op volvotreffen??? is gemaakt door Daniel Wessels (GAST)
Ik was verbaast om onze vereniging op het volvotreffen te zien.
Hiervan heb ik niets vernomen op het forum etc.
Pas vanochtend toen ik een berichtje in het draadje van Jeroen een melding zag van "ik sta met mn auto op de v700v stand" was pas duidelijk dat de vereniging iets gedaan Had.
Dacht eerst dat ik de enige was maar vernam op het evenement dat meerdere dit niet wisten.

Het bezoek was voor mij niet vanwege onze club maar ben wel teleurgesteld mbt de info verstrekking.
Misschien stond het op Facebook maar dat gebruik ik nooit.

De regiocoordinator was er ook niet, alleen dhr Huisman (waarmee Ff leuk gekletst).
Hij stond er alleen van het bestuur.
Wanneer e.e.a. bekend zou zijn geweest dan zou hier vanuit de leden meer support geweest zijn.

Even voor duidelijkheid, ik wil hier geen discussie mbt die gvvn auto. Die kan lekker op smoelenboek uitgevochten worden of waar dan ook.
Daar is deze melding niet voor bedoeld.

Het was overigens een hele leuke dag op een treffen met een zeer relaxte sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Grtz, Daniel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 21:17 #1428297 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Gemist of begint je kenteken met NF?
Dan heb ik of jouw auto gemist of onbewust wellicht wel een foto van geschoten :P
Op het forum is het inderdaad niet zo besproken, maar het evenement stond al wel een poosje in de agenda. Om eerlijk te zijn voel ik me ook wel een beetje aansprakelijk aan je gevoel, gezien het wel in de Factor staat, maar deze nog niet kon uit komen i.v.m. het definitief stellen van een nieuwe drukker.

Ik vond het ook een geslaagde dag, het had iets zonniger weer mogen zijn, maar voor wat betreft de voorspellingen hadden we het aardig getroffen.
De volgende keer zou iets meer structuur in de opstelling van de auto's mooi zijn, wellicht niet qua type maar qua decennia o.i.d., want het door elkaar parkeren is eigenlijk ook wel leuk.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 21:22 #1428298 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Maar eh,
Gvvn auto, wat mag dat dan wel niet zijn Daniel?

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 21:28 #1428299 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verrassing
Voor mij was het ook een verrassing dat "we" daar stonden.
Goed gedaan natuurlijk, maar het was inderdaad aardig geweest als daar iets op het forum over geplaatst was.

Het was een uitstekend georganiseerde dag, en de sfeer was goed. Alleen maar positieve geluiden gehoord. wat een verschil met die bomenmeneer uit Soest van vorig jaar.

Dat daar een gvvn plaat op een auto zit is wel een blamage van de eerste orde natuurlijk, wat de haatdragers aan die kant prachtig gevonden zullen hebben. Zeker ook gezien de berichtjes daarover weer aan onze kant.
Ik geloof niet dat het boze opzet is geweest van iemand, maar laten we het wel voorkomen in de toekomst.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 21:41 #1428300 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Natuurlijk!
Nou zie ik waar gvvn voor staat en waarom het in deze discussie op duikt.
Dank voor de uitleg Jeroen.
Het is dezelfde oude vete in een nieuw jasje gegoten, zielig hoor.

Groeten,

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 21:42 #1428301 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Helder en netjes verwoord.
Helder en netjes verwoord.
Stond idd in agenda, Had nl destijds bericht van Henk Huisman meteen in agenda gezet om vrij te nemen van ochtenddienst op werk maar meer dan copy van bericht van volvo drive heb ik niet ontdekt

Was ook meer als leermoment voor ons allen als vereniging bedoeld.
Trek het je dus niet persoonlijk aan.
De dag was ook veel te leuk voor iedereen, ook met deze verrassing :-)

Stond jij bij ingang foto's te maken?
Er stond nl iemand foto's te maken maar dacht dat dit voor alle auto's gedaan werd.
Jeroen, wij hebben elkaar net gemist. Wel hoop andere leden gezien/gesproken op het hele terein.

Grtz

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 23:05 #1428302 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2 petten op
Henk Huisman is een harde werker en is zowel regiocoördinator en bestuurslid! En de sticker, wel, er zat ook een sticker van de v700 vereniging op. Misschien zit er volgend jaar ook nog 1tje van de Vkv erbij. Moet kunnen, als je lid bent van meerdere groeperingen, verenigingen of clubs mag je dat toch op je eigen auto kenbaar maken! Simpel, alle commotie is slechts een storm in een glas water.
Het was een leuke dag, veel moois gezien en veel Volvoliefhebbers gezien en gesproken waaronder veel leden en ex leden...

Sorteren, wel van mij had het op type gemogen.Indien je op het aanmeldingsformulier zou kunnen aangeven met welk type je komt kan er gepaste ruimte gereserveerd worden.
Trouwens, parkeren op kleur zou ook leuk zijn, er stond al een mooie serie...

Groetjes Rudiger

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-05-2016 23:38 #1428304 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Prachtig evenement.
Het was in Best een prachtig Volvo evenement. Prima georganiseerd. Veel bekenden gezien en gesproken. Ik heb ervan genoten.

Langs deze weg ook een woord van dank aan alle mensen die hun vrije dag besteed hebben om de verenigingsstand mogelijk te maken en te bemannen. Ik weet als geen ander hoeveel tijd en moeite in dit soort zaken gaan zitten. Maar broodnodig om de vereniging te promoten en met de leden contact te hebben. Mannen, top gedaan.
Als leermomentje wellicht voor de volgende keer toch nog even in clubhuis of kletshoek extra onder de aandacht brengen. Dan waren er wellicht nog meer leden op af gekomen.

Ik kijk al uit naar de volgende editie die er volgens de organisatoren gegarandeerd gaat komen.

Groeten, Jan.

• Daniel Wessels (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2016 00:43 #1428305 door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Helemaal mee eens Jan, en idd
Helemaal mee eens Jan, en idd petje af voor de heren die de v700v presenteerden.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC