Technische avond Carlo Schmidt Gemert
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2016 19:29 #1105136
door Mathy van Nisselroy
Technische avond Carlo Schmidt Gemert is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Kijk eens,
Ik werd op de hoogte gebracht door Henk Huisman, de organisator:
Datum: Vrijdag, 8 april, 2016 - 18:00 tot 22:30 technische avond over Airco en typische Volvokwaaltjes. Staat aangekondigd in de activiteitenkalender.
Deze avond is in samenwerking met het Volvo 240 & 260 register. Dat is ook leuk! Zijn andere bakstenen. Een S80 en V70 zijn GEEN bakstenen voor mij
.... Er zijn twee tanks of bakstenen: de 200 en 700/900 serie. En de 200 is nog net iets meer tank. Maar goed, ik heb mij opgegeven voor de avond, en ga er naar toe. Volgende dag weliswaar een sleuteldag bij Carlo, waarvoor ik mij al had opgegeven. Ik ga maar overnachten in Gemert. Als het goed is kom ik met iets speciaals.
Robert
Ik werd op de hoogte gebracht door Henk Huisman, de organisator:
Datum: Vrijdag, 8 april, 2016 - 18:00 tot 22:30 technische avond over Airco en typische Volvokwaaltjes. Staat aangekondigd in de activiteitenkalender.
Deze avond is in samenwerking met het Volvo 240 & 260 register. Dat is ook leuk! Zijn andere bakstenen. Een S80 en V70 zijn GEEN bakstenen voor mij

Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2016 20:56 #1426766
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Leuk.
Een heel leuk initiatief, Robert.
Ik zou graag er graag bij zijn, maar sinds het overlijden van mijn vader vorig jaar ga ik op vrijdag vanuit de zaak bij mijn moeder kijken en even een poosje met haar bijkletsen. En dat is voor mij toch belangrijker.
Maar wordt zoiets eens op een andere avond georganiseerd, dan ben ik graag van de partij.
Degenen die gaan wens ik in ieder geval een gezellige en leerzame avond.
Groeten, Jan.
PS: ik heb 2 jaar in een S80 D5 phase II gereden en ook dat is een hele fijne en echte Volvo, hoor. Maar geen baksteen, daarin heb je gelijk.
Ik zou graag er graag bij zijn, maar sinds het overlijden van mijn vader vorig jaar ga ik op vrijdag vanuit de zaak bij mijn moeder kijken en even een poosje met haar bijkletsen. En dat is voor mij toch belangrijker.
Maar wordt zoiets eens op een andere avond georganiseerd, dan ben ik graag van de partij.
Degenen die gaan wens ik in ieder geval een gezellige en leerzame avond.
Groeten, Jan.
PS: ik heb 2 jaar in een S80 D5 phase II gereden en ook dat is een hele fijne en echte Volvo, hoor. Maar geen baksteen, daarin heb je gelijk.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 00:37 #1426777
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Leuk initiatief
Hallo Volvisti
Helaas kan ik er ook niet bij zijn. Wij werken officieel tot 19:00 uur. Vaak zijn we vroeger klaar, maar zelfs met heel veel geluk lukt het niet om vóór 19:30 uur hier thuis weg te zijn. Tegen de tijd dat ik in Gemert kan zijn, zit de eerste helft van de avond er al dik op.
groetjes
Mathy
Helaas kan ik er ook niet bij zijn. Wij werken officieel tot 19:00 uur. Vaak zijn we vroeger klaar, maar zelfs met heel veel geluk lukt het niet om vóór 19:30 uur hier thuis weg te zijn. Tegen de tijd dat ik in Gemert kan zijn, zit de eerste helft van de avond er al dik op.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 09:59 #1426782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrij nemen
Tiens... Dat wordt vrijnemen voor mij.
maar dat geeft niet !
maar dat geeft niet !
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 10:21 #1426787
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Technische avonden zijn een
Technische avonden zijn een uitstekend idee. Helaas ook hier: werkdag en reistijd, dus het gaat waarschijnlijk niet passen.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2016 21:11 #1426812
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Idd erg leuk initiatief maar
Idd erg leuk initiatief maar heb ook al voor dag erna vrij moeten nemen.
Moet die vrijdag van 1500 tot 2300 werken dus gaat 'm helaas niet worden.
Heel veel leerplezier voor diegenen die wel gaan
Moet die vrijdag van 1500 tot 2300 werken dus gaat 'm helaas niet worden.
Heel veel leerplezier voor diegenen die wel gaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2016 11:51 #1426868
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk!
Daar wordt ik blij van als ex 940 rijder en nu 240 rijder!
Sowieso een 940 kop en accu in mijn 240
Ik ga kijken dat ik er bij kan zijn.
Sowieso een 940 kop en accu in mijn 240

Ik ga kijken dat ik er bij kan zijn.
- Bas Walhof
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2016 12:53 #1427017
door Bas Walhof
Beantwoord door Bas Walhof in topic goed idee zeg ..
Ik heb mijn agenda nu meer in beeld en het lijkt me zeker de moeite waard want ik wil nog veel leren. Ga toch maar 2 keer op en neer, vrijdag en zaterdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-03-2016 10:33 #1427060
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan helaas niet, maar niet getreurd....
Helaas kan ik geen van de sleuteldagen in komende weken.
Maar niet getreurd; Dinsdag ochtend (derde Paasdag), vertrek ik met een vriend naar Slovenië (ontbijt bij zijn schoondochter in Sittard), en Italië voor een werkvakantie (dat is werk maar dan onbetaald). We zijn pas 16 april weer thuis.
Ik zal onderweg zeker een paar mooie foto's maken van de Grand Lady.
Liefst niet een met mijn kop erop (hoezo privacy?) zoals twee jaar terug, toen ik een bon kreeg in Duitsland voor te hard rijden ( 10 EUR voor 12 km/uur te hard).
Succes met het sleutelen.
Maar niet getreurd; Dinsdag ochtend (derde Paasdag), vertrek ik met een vriend naar Slovenië (ontbijt bij zijn schoondochter in Sittard), en Italië voor een werkvakantie (dat is werk maar dan onbetaald). We zijn pas 16 april weer thuis.
Ik zal onderweg zeker een paar mooie foto's maken van de Grand Lady.
Liefst niet een met mijn kop erop (hoezo privacy?) zoals twee jaar terug, toen ik een bon kreeg in Duitsland voor te hard rijden ( 10 EUR voor 12 km/uur te hard).
Succes met het sleutelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2016 18:40 #1427141
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaat helaas niet door!!!
Allen,
Heb te horen gekregen dat de avond helaas niet doorgaat!! Te weinig aanmeldingen, alleen 700 deelnemers bleven nog over, de rest afgemeld.....
Robert
Heb te horen gekregen dat de avond helaas niet doorgaat!! Te weinig aanmeldingen, alleen 700 deelnemers bleven nog over, de rest afgemeld.....
Robert
Moderators: Jerry Stam