Brugplanning Nordicar 30 Januari 2016

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 15:57 #1104887 door Jerry Stam (GAST)
Brugplanning Nordicar 30 Januari 2016 is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Daar het aantal beschikbare bruggen nog niet bekend is doch de roep op een brugplanning luid is, heb ik samen met Paul Aupers op deze zondag de volgende planning gemaakt:
Er komen 15 sleutelaars waarvan enkele met pittige klussen en ondefinieerbare storingen die ze graag opgelost willen zien. ( waaronder ondergetekende)
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Gerben, Paul, Maarten en Marcel wederom her en daar een helpende hand zullen bieden.

Uitgaande van 5 beschikbare bruggen waarvan 1 voor snelle inspecties en kleine reparaties van maximaal 30 minuten;

Brug 1:
09:00-12:00: Marcel
12:00-13:30: Ted
13:30 -15:00 Adriaan
15:00:16:00 Jan Huijsmans

Brug 2:
09:00 10:00 Willem van Strik
10:00 12:00 Udo
12:00 14:00 Peter Vrakking
14:00-16:00 Maarten Breur

Brug 3
09:00 -11:00 Hein
10:00-12:00 Tommie
12:00-13:00 Henk Huisman
13:00-16:00 Cor Jan

Brug 4
09:00-11:00 Coen
11:00: 12:00 Rudiger
12:00-15:00 Adrian ( indien er een grondplaats aanwezig is brug vrijmaken na een uurtje)

Brug 5
Op veler verzoek gereserveerd voor korte klusjes en inspecties van korter dan een half uur en een nieuw fenomeen: het inloopspreekuurtje. Vooraf reserveren niet mogelijk!

Staat je naam hier niet vermeld en heb je wel een formulier ingestuurd meld het dan aan ij.. Daar de a.i. secretaris zijn werkzaamheden heeft overgedragen aan de penningmeester heb ik sommige aanmeldingen dubbel ontvangen en wellicht een enkele helemaal niet.

After sleutelparty:
We gaan zoals reeds elders vermeld na de sleuteldag samen een hapje eten in een dorpje vlakbij.Momenteel staat de teller op 13 deelnemers,( allen Volvoliefhebbers waaronder leden, niet-leden/helpende hand gevers) er kunnen er echter nog meer bij, aanmelden enkel nog via een persoonlijk bericht naar mij en dit voor donderdag (28-01) aanstaande i.v.m. reservering tafels.

Ik heb er weer zin in ! Groeten Rudiger

Modedit JS 26/1/16: 09:00: Het draadje blijft gesloten voor reacties

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 19:39 #1424876 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic After members only.
Ik neem aan dat je after party alleen voor leden is en voor de deelnemers van de sleuteldag.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er allerlei figuren op komen dagen die niets met de vereniging te maken hebben, of sterker nog ex-leden die er een puinhoop van hebben gemaakt, vervolgens zonder verantwoording af te leggen opzeggen en die de vereniging in een kwaad daglicht lopen te stellen overal en nergens, door jou namens de vereniging worden uitgenodigd worden om een " gezellig " etentje te gaan houden.

Dan wordt een fatsoensnorm overschreden die onacceptabel is.
Dat kan echt niet onder een verenigingsvlag.
En ik ben niet de enige die daar zo over denkt.
Laat het bestuur maar eens een uitspraak doen over deze n mijn ogen zeer kwalijke gang van zaken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:01 #1424877 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oei oei oei
Gaat dit nu echt binnen deze club gebeuren, Alleen mensen met een bepaald lidmaatschap mogen ergens aandeel nemen na! De sleuteldag ?

Doet mij ergens aandenken, bepaalde plekken en dingen alleen als je ergens lid van was. Nou ja kom ik wel op, is al lang geleden meen ik.

Staat toch meen ik her en der dat niet leden koffie mogen drinken , kijken maar niet aan hun auto sleutelen?

Jongens wat jammer dat dit soort initiatieven zo aangevallen worden.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:02 #1424878 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Tijd
Hoi Rudiger,
Een uur brugtijd is voldoende voor mij. Echter heb ik meer tijd nodig voor een sleutelklus op de grond, plus minus 2 uur. Wanneer ik dat ook binnen kan doen lijkt me dan ook wel zo prettig.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:06 #1424879 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Sleuteldag in het noorden
En die gasten in het zuid willen toch de regie voeren.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:08 #1424880 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Waar je niet wakker van kunt liggen
Get a life

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:16 #1424881 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adrian

Beste Adrian, De grondplaatsen zijn schaars bij Nordicar en je auto dient rijdbaar/duwbaar te blijven. Dat is niet altijd even handig.
Je staat echter als laatste gepland op brug 4. En ik ben degene voor je. Je mag dus best een uurtje van me afsnoepen en je kunt een uurtje langer blijven staan. Dat is dan hopelijk genoeg tijd voor je om alles te kunnen doen. Kom gewoon maar een uurtje vroeger dus!

Tot zaterdag! Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 20:58 #1424884 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn God, Jeroen....
Gelukkig is het bijna carnaval... Ik zou dit jaar als Calimero gaan...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 21:54 #1424885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aspirant leden
De sleuteldag is bedoeld voor leden. En mensen die lid willen worden.
Allemaal prima.

Maar als je weg bent ben je weg. Zo simpel is het. Je kan ook niet mee met een etentje van de voetbalclub als je gestopt bent. WN met de wedstrijd mag je ook niet mee doen.

Het is een gotspe als mensen met grote woorden en ruziemakend vertrekken, nota bene moest er mede dankzij deze heren een BALV georganiseerd worden om de vereniging te redden.
Die "heren" hebben zogenaamd zelf een " vereniging" opgericht omdat het allemaal niet zou deugen hier.
En op allerlei plekken hebben ze onze vereniging zwart lopen maken.

Vervolgens hebben ze het lef om op te komen dagen op een sleuteldag van een vereniging die in hun ogen verkeerd was. Zogenaamd om te komen kijken.
En dan gaan ze ook nog mee naar een etentje "gezellig" lopen doen.

Ik zie ook nergens een poging tot verzoening of normalisering van die kant. Alleen maar zuigen en ronselen en preken voor eigen parochie.

Mag ik zeggen dat ik dat op,zijn zachtst gezegd, "raar" vind? En moreel niet OK.

Dan zeg ik: Deze club vonden ze toch zo slecht geregeld en met vriendjespolitiek en weet ik wat nog meer?
Je hebt een eigen clubje met een een eigen sleuteldag en eigen wokavondjes. Ga daar lekker naar toe.
Deze dag is voor LEDEN van onze vereniging. En voor sympathisanten. Niet voor mollen.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2016 22:26 #1424887 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zielig
Wat ben jij toch een verschrikkelijk zielig mannetje, en het erge is , jij bent nog besmettelijk ook.
Aangezien ik mag aannemen dat jij ook naar de nieuwjaarsreceptie komt ga ik niet.
De vereniging zit niet op nog meer leden met die besmetting te wachten.

Moge het bestuur nog helder van geest zijn.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC