Opzeggen lidmaatschap en verkoop V90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2015 15:05 #1104459
door V700 register
Opzeggen lidmaatschap en verkoop V90 is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Na 6 jaar met veel plezier met onze V90 gereden te hebben, gaat deze Volvo verder met een andere eigenaar!.
We hebben een V70 2.4D Edition Classic uit 2007 gekocht en gaan daarmee de toekomst in. Door mijn lichamelijke beperkingen kan ik de V90 niet meer de aandacht geven die hij behoeft en dan gaat het frustreren. Je hoort en ziet dingetjes die je wilt verbeteren en/of vervangen, maar om daarna met morfine op de bank te moeten liggen, gaat me toch echt te ver.
Voor de geïnteresseerden in Winterbanden heb ik een advertentie geplaatst voor de 4 Snowtracks die ik vorig jaar nieuw gekocht heb.
Ik wens jullie allen nog vele fijne en veilige kilometers toe met de bakstenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Kok
Na 6 jaar met veel plezier met onze V90 gereden te hebben, gaat deze Volvo verder met een andere eigenaar!.
We hebben een V70 2.4D Edition Classic uit 2007 gekocht en gaan daarmee de toekomst in. Door mijn lichamelijke beperkingen kan ik de V90 niet meer de aandacht geven die hij behoeft en dan gaat het frustreren. Je hoort en ziet dingetjes die je wilt verbeteren en/of vervangen, maar om daarna met morfine op de bank te moeten liggen, gaat me toch echt te ver.
Voor de geïnteresseerden in Winterbanden heb ik een advertentie geplaatst voor de 4 Snowtracks die ik vorig jaar nieuw gekocht heb.
Ik wens jullie allen nog vele fijne en veilige kilometers toe met de bakstenen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Kok
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2015 15:45 #1422248
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste Marcel,
Beste Marcel,
Jammer maar begrijpelijk. Hopelijk heeft de V90 je de afgelopen jaren veel Vergenoegen bezorgd.
Sterkte met je gezondheid!
Een V70 is een geweldige auto. Daar zul je zeker veel plezier van hebben.
Jammer maar begrijpelijk. Hopelijk heeft de V90 je de afgelopen jaren veel Vergenoegen bezorgd.
Sterkte met je gezondheid!
Een V70 is een geweldige auto. Daar zul je zeker veel plezier van hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2015 18:02 #1422251
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt Lex
De V90 was onze eerste kennismaking met Volvo en de kreet volvo for Life is ook echt binnengekomen. Na 6 jaar krijg je een band met een V90. Veel TLC naarmate ze ouder worden en het rijdt héérlijk!
Ik heb bovendien met veel plezier enkele sleuteldagen en dergelijke meegemaakt. We kijken terug op 6 mooie jaren met vakanties in de Franse en Oostenrijkse alpen. Mede door een aanstaande verhuizing naar Duitsland en de aanpassingen die in dat huis moeten gebeuren, heb ik véél te weinig tijd voor de V90.
Gelukkig hebben we een mooie en goede vervanger gevonden:
V70 2.4D Edition Classic uit 2007 met 183000 km op de teller en allerlei handige electronica waardoor ik kan blijven rijden.
marcel
Ik heb bovendien met veel plezier enkele sleuteldagen en dergelijke meegemaakt. We kijken terug op 6 mooie jaren met vakanties in de Franse en Oostenrijkse alpen. Mede door een aanstaande verhuizing naar Duitsland en de aanpassingen die in dat huis moeten gebeuren, heb ik véél te weinig tijd voor de V90.
Gelukkig hebben we een mooie en goede vervanger gevonden:
V70 2.4D Edition Classic uit 2007 met 183000 km op de teller en allerlei handige electronica waardoor ik kan blijven rijden.
marcel
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-10-2015 12:24 #1422271
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Marcel
Marcel,
Het gaat je goed, sterkte en veel veilige kilometers gewenst in de V70
Het gaat je goed, sterkte en veel veilige kilometers gewenst in de V70
07-10-2015 16:41 #1422285
door Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic secretaris@volvo700vereniging.nl
Jammer dat je de V90 van de hand hebt moeten doen, maar aan de morfine liggen voor een auto is niet verstandig. Veel plezier met de V70.
Vergeet je opzegging (met lidnummer) niet ook even aan secretaris@volvo700vereniging.nl te sturen. Dan wordt alles correct afgewikkeld.
Vergeet je opzegging (met lidnummer) niet ook even aan secretaris@volvo700vereniging.nl te sturen. Dan wordt alles correct afgewikkeld.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Moderators: Jerry Stam