Daar gaat hij dan binnenkort, onze Witte Reus....945 uit 98....uit pure noodzaak...weer een kapotte kop...De meeste vaste bezoekers weten wel om welke auto het gaat..
Vanaf dat we hem kochten waren er problemen, maar we hebben er het nodige ingestoken. Dit was voor ons de druppel. Zelf geen mogelijkheid om hem zo snel mogelijk op te lappen...
Heb de auto dagelijks hard nodig...dus op zoek naar een nieuwe 945, en laat dat nou praktisch onmogelijk zijn. Tenminste, eentje uit 98, full options, automaat op G3. Niets, hij hoeft niet in concoursstaat te zijn...maar wel een beetje betaalbaar. En het wordt nu echt een liefhebbers auto, dus ze gaan voor best veel geld over de toonbank.
Noodgedwongen hebben we nu een V70 uit 99 gekocht op LPG 3, automaat..best wel een leuke auto hoor...maar ik had het nooit gedacht. Ben zo verknocht aan de 940. Ooit komt er weer een, hij zal vast op ons pad komen..
Witte Reus gaat naar iemand van het forum, iemand die zelf handig is en veel klust, en de mogelijkheid heeft om dit te doen..daar ben ik blij om..want het gaat me aan het hart, in de 2,5 jaar dat ik in hem gereden heb heb ik bijna 70.000 km gemaakt, best aardig...
Ik blijf wel op het forum hangen denk ik

Groet Anouk