Reageren op advertenties
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2015 20:40 #1103979
door V700 register
Reageren op advertenties is gemaakt door V700 register
(Ik zet dit even onder clubhuis om nog meer gezannik te vermijden ...)
Mede- en bestuursleden
Ik mis de mogelijkheid om te reageren op advertenties. Kon in het verleden wel, was waarschijnlijk goed voor 50% van de reacties (Voor wie het niet (meer) kent: Waaat? Zoveel? Die is gek....) Toch zie ik advertenties voorbij komen waar wel op gereageerd zou kunnen worden maar dan alleen in privé-bericht, mail of telefoon.
Ben ik de enige die vind dat deze functionaliteit (in 2011 of zo afgeschakeld) weer terug moet komen? In combinatie met een (tijdelijke) ban voor leden die een mede-lid/leverancier aanbieden of iets uit eigen belang er op zetten. (So what? Als het in het openbaar gebeurd? De meesten van ons zijn blij dat we sommige artikelen kunnen kopen/krijgen omdat de dealer ze al niet meer heeft!)
En wat meer reuring op de site mag ook wel, zo halen we 2017 niet, met of zonder visiemannetjes!
JohnPeter
Mede- en bestuursleden
Ik mis de mogelijkheid om te reageren op advertenties. Kon in het verleden wel, was waarschijnlijk goed voor 50% van de reacties (Voor wie het niet (meer) kent: Waaat? Zoveel? Die is gek....) Toch zie ik advertenties voorbij komen waar wel op gereageerd zou kunnen worden maar dan alleen in privé-bericht, mail of telefoon.
Ben ik de enige die vind dat deze functionaliteit (in 2011 of zo afgeschakeld) weer terug moet komen? In combinatie met een (tijdelijke) ban voor leden die een mede-lid/leverancier aanbieden of iets uit eigen belang er op zetten. (So what? Als het in het openbaar gebeurd? De meesten van ons zijn blij dat we sommige artikelen kunnen kopen/krijgen omdat de dealer ze al niet meer heeft!)
En wat meer reuring op de site mag ook wel, zo halen we 2017 niet, met of zonder visiemannetjes!
JohnPeter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2015 20:54 #1419250
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Regels
Een duidelijk signaal om, behalve meer mogelijkheden om te reageren op advertenties, ook misschien een oproer voor een meer geliberaliseerd beleid?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2015 22:11 #1419252
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het reageren op advertenties
Het reageren op advertenties willen wij best wel weer eens proberen, zal eens uitzoeken hoe ik dit aan kan zetten.
Op basis van proef, want reageren op advertenties is eigenlijk niet noodzakelijk, als je het kopen wilt stuur je de aanbieder toch een PBtje ?
Maar wij luisteren graag naar de medeleden dus als er behoefte aan is dan zal ik het aanzetten. Als test, moet het moderatorteam weer heel veel ingrijpen dan is het zo weer uitgeschakeld immers.
@Gerard, kan je mij vertellen wat je bedoelt met een meer geliberaliseerder beleid ?
Reuring op de site moet van iedereen komen, wat je bij elke andere vereniging ziet dat doet zich hier ook voor, de communicatie verplaatst zich naar Facebook. Wat je er ook van vindt, het is er nu eenmaal en het is niet meer te stoppen. 2017 halen we nog wel met het forum maar als de algemene trend zich voortzet dan is een forum financieel niet meer haalbaar. Facebook is gratis en het in de lucht houden van dit forum kost een klein kapitaal per jaar........ Voor 10 bezoekers per dag is dat niet een juiste investering. Maar de tijd zal het leren.......
Op basis van proef, want reageren op advertenties is eigenlijk niet noodzakelijk, als je het kopen wilt stuur je de aanbieder toch een PBtje ?
Maar wij luisteren graag naar de medeleden dus als er behoefte aan is dan zal ik het aanzetten. Als test, moet het moderatorteam weer heel veel ingrijpen dan is het zo weer uitgeschakeld immers.
@Gerard, kan je mij vertellen wat je bedoelt met een meer geliberaliseerder beleid ?
Reuring op de site moet van iedereen komen, wat je bij elke andere vereniging ziet dat doet zich hier ook voor, de communicatie verplaatst zich naar Facebook. Wat je er ook van vindt, het is er nu eenmaal en het is niet meer te stoppen. 2017 halen we nog wel met het forum maar als de algemene trend zich voortzet dan is een forum financieel niet meer haalbaar. Facebook is gratis en het in de lucht houden van dit forum kost een klein kapitaal per jaar........ Voor 10 bezoekers per dag is dat niet een juiste investering. Maar de tijd zal het leren.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2015 22:25 #1419253
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alle vanaf nu geplaatste
Alle vanaf nu geplaatste advertenties kan op gereageerd worden.
@Johnpeter en anderen hoop jullie hiermee van dienst te zijn geweest
@Johnpeter en anderen hoop jullie hiermee van dienst te zijn geweest

- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2015 08:39 #1419256
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Nee, ik zeg maar niets meer, als een van de tien dagelijkse bezoekers wordt het dus hooguit door negen gelezen.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2015 11:14 #1419258
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic negen
Ik ben hier bijna dagelijks dus dan zijn er naast Paul en Ton nog 7 anderen 
Zo gek zal het toch niet zijn.
Overigens zou ik dan eerder kiezen voor een site en een jaarboek dan voor een tijdschrift. Overigens, het hosten van een site als deze kan voor zo'n 120 euro per jaar, de techniek er onder kan en mag geen vermogen kosten. Tenzij je drupal laat managen, dan ben je duurder uit. Enfin, reuring

Zo gek zal het toch niet zijn.
Overigens zou ik dan eerder kiezen voor een site en een jaarboek dan voor een tijdschrift. Overigens, het hosten van een site als deze kan voor zo'n 120 euro per jaar, de techniek er onder kan en mag geen vermogen kosten. Tenzij je drupal laat managen, dan ben je duurder uit. Enfin, reuring

- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 13:33 #1419308
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic We gaan het zien
De reden om de mogelijkheid tot reageren dicht te gooien toendertijd was dat er teveel niet ter zake doende reacties gegeven werden die leidden tot herrie in de tent en draadjes die volledig off-topic gingen. De meest voorkomende was dat mensen het aangebodene veel te duur of te lelijk vonden, echt nuttige informatie dus. Om de rust te bewaren heeft het toenmalige bestuur besloten om de mogelijkheden tot reageren (anders dan via pb) af te sluiten. Voor dit soort nietszeggende meningen en reacties is Facebook uitgevonden (de oplettende lezer mag hier terecht uit concluderen dat FB ook niet echt mijn ding is). Laten we hopen dat dergelijke reacties daar worden neergezet en blijven, waardoor we hier alleen serieuze reageerders krijgen op de advertenties.
Ik ben benieuwd.
Ik ben benieuwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 15:57 #1419317
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Marc,
Hoi Marc,
Bedankt voor je uitleg, wij houden het in de gaten.
Bedankt voor je uitleg, wij houden het in de gaten.
Moderators: Jerry Stam