Workshop autopoetsen 20 juni Pilotenweg 13 Emmeloord
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2015 14:09 #1419127
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Wasstraat
Na en bezoek aan de wasstraat weet je zeker dat je daarna swirls hebt om eruit te poetsen.
Zoiets dus:
Maar dan heb je wel eer van je werk:
Zoiets dus:
Bijlage swirls.JPG niet gevonden
Maar dan heb je wel eer van je werk:
Bijlage swirlvrij.jpg niet gevonden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2015 14:17 #1419128
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Weg swirls
Geen swirls meer:
Bijlage swirlvrij_dak.JPG niet gevonden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2015 15:25 #1419131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic strakke bak
Strakke bak!
Oke geen opties zoals wax kiezen in het programma, ivm eventuele streep-vorming… je gaat tenslotte naar een poetsdag.
Dus alleen wassen/ drogen.. met de jet kan natuurlijk ook, maar dan heb je misschien al lamme armen voordat je begint met het echte werk..
Oke geen opties zoals wax kiezen in het programma, ivm eventuele streep-vorming… je gaat tenslotte naar een poetsdag.
Dus alleen wassen/ drogen.. met de jet kan natuurlijk ook, maar dan heb je misschien al lamme armen voordat je begint met het echte werk..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2015 11:01 #1419193
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er
kunnen nog wel wat auto,s en deuken bij hoor ,voor de poetsdag in Emmeloord
totaal opgegeven auto,s tot nu toe staat op 9 auto,s ,stuk of 8 of meer is absoluut geen probleem en als het regent gaan we gewoon naar binnen om te poetsen ,dus wat let jullie om niet te komen ,deuken apart opgeven via een mail naar Henk Huisman.
Groeten Ted.
totaal opgegeven auto,s tot nu toe staat op 9 auto,s ,stuk of 8 of meer is absoluut geen probleem en als het regent gaan we gewoon naar binnen om te poetsen ,dus wat let jullie om niet te komen ,deuken apart opgeven via een mail naar Henk Huisman.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 12:25 #1419303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaat goed
met het aantal auto,s die komen te poetsen in Emmeloord,teller staat nu op 20 .
Had begrepen van Henk dat er nog wel een paar bij kunnen ,dus wat let jullie geef je op en dan maken we er met z,n allen een leuke dag van.
graag tot ziens in Emmeloord.
Groeten Ted.
Had begrepen van Henk dat er nog wel een paar bij kunnen ,dus wat let jullie geef je op en dan maken we er met z,n allen een leuke dag van.
graag tot ziens in Emmeloord.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2015 16:02 #1419318
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas mensen
Ik kan helaas niet komen want ik vergat een familie feestje maar op de sleuteldag bij Nordicar ben ik er weer bij ,dus tot 27//6
Groet Marcel Leicht
Groet Marcel Leicht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-06-2015 16:56 #1419357
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitdeuker
komt zaterdag ook naar Emmeloord ,opgeven voor deze poets en uitdeuk dag kan nog een paar dagen ,dit ivm het bestellen van de broodjes en andere zaken.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2015 21:13 #1419407
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poets en Uitdeukdag Volvo Sedans en Estate's in Emmeloord.
Een zeer geslaagde Poets en Uitdeuk dag, met veel belangstelling.
De Deuken werden aan de lopende band verwijderd, Poetsmiddelen werden gedemonstreerd en gekocht. Een prima Lunch verzorgd door Paul en Henk.
Henk, Paul, Jan, Ted bedankt voor deze gezellige dag, het was mij een genoegen dat ook andere eigenaren van Volvo typen auto's konden deelnemen aan deze dag.
Dat verbreed weer de kennis, en geeft de brede schaal van Volvo wagens
aan.
Groet Mart lidnr.: 950
De Deuken werden aan de lopende band verwijderd, Poetsmiddelen werden gedemonstreerd en gekocht. Een prima Lunch verzorgd door Paul en Henk.
Henk, Paul, Jan, Ted bedankt voor deze gezellige dag, het was mij een genoegen dat ook andere eigenaren van Volvo typen auto's konden deelnemen aan deze dag.
Dat verbreed weer de kennis, en geeft de brede schaal van Volvo wagens
aan.
Groet Mart lidnr.: 950
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2015 11:42 #1419414
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het was een hele gezellige
Het was een hele gezellige poetsdag in Emmeloord ! Weer veel leuke mensen gesproken en mooie auto's bewonderd.
Jan en Henk hartelijk dank voor de organisatie !
Jan en Henk hartelijk dank voor de organisatie !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2015 16:40 #1419438
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poetsdag
Bauke gaf een demonstratie auto polijsten op een V70. Je kon zien dat hij ervaren was en de auto knapte er aanzienlijk van op. Ik heb voor €65,00 poets spul gekocht en dit werkt erg mooi.
Persoonlijk vond ik het wel jammer dat de volledige aandacht naar deze auto ging.
Bauke had naar mijn inziens (misschien wel een verkeerde verwachting van mij) weinig aandacht voor andere auto's
Heb 2 x gevraagd om naar een kras te komen kijken en gaf aan dat hij het te druk had en dat de V70 klaar moest.
Wel heeft hij een kras uit de motorkap van een andere volvo gehaald. Dit deed Bauke perfect.
Ik heb Bauke 2 x gevraagd en toen ik de auto naar binnen reed had hij alles opgepakt.
Ik ga niet 3x vragen dus ben uiteindelijk toch wat teleurgesteld weggegaan.
Thuis de volvo verder afgemaakt.
Paul bedankt voor je kroket, frikadel en de lekkere broodjes.
Henk en Ted bedankt voor het organiseren.
Persoonlijk vond ik het wel jammer dat de volledige aandacht naar deze auto ging.
Bauke had naar mijn inziens (misschien wel een verkeerde verwachting van mij) weinig aandacht voor andere auto's
Heb 2 x gevraagd om naar een kras te komen kijken en gaf aan dat hij het te druk had en dat de V70 klaar moest.
Wel heeft hij een kras uit de motorkap van een andere volvo gehaald. Dit deed Bauke perfect.
Ik heb Bauke 2 x gevraagd en toen ik de auto naar binnen reed had hij alles opgepakt.
Ik ga niet 3x vragen dus ben uiteindelijk toch wat teleurgesteld weggegaan.
Thuis de volvo verder afgemaakt.
Paul bedankt voor je kroket, frikadel en de lekkere broodjes.
Henk en Ted bedankt voor het organiseren.
Moderators: Jerry Stam