sleuteldag formulier

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2015 23:16 #1103675 door V700 register
sleuteldag formulier is gemaakt door V700 register
Probeer al de hele avond het sleuteldag formulier voor Nordicar in te vullen,als ik ook maar een regeltje aan vink
worden de regels lichtgroen en verschijnt er geen letter op papier,heb de handdoek om 23.00uur in de ring gegooid
vandaar dit bericht,klaag niet zo gauw,maar dit moet ik wel even kwijt,ben echt geen computer freak,maar geen letter
op het papier krijgen is na vanavond nog nooit zo moeilijk geweest,de heer Oppens gemaild.maar die mag mij niet op de lijst zetten.
Of ik toe gelaten word bij Nordicar zal de tijd leren,ik wacht het rustig af en anders heb ik gewoon een snipperdag.
Voor iedereen een goede nachtrust toegewenst,ik zal er niet van wakker liggen ,dat is een ding wat zeker is.

Groeten Ted.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 08:30 #1417695 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Eerst downloaden
Volgens mij moet je het eerst downloaden Ted.
Dan op de PC openen, in een tekstverwerker invullen dan dat ingevulde bestand naar de secretaris mailen.
Probeer het zo nog maar een keer.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 13:37 #1417713 door V700 register
Beste Ted,

Ik mag en kan je wel op de lijst zetten. Maar ik kan je niet aanmelden dat zijn 2 verschillende zaken.

Het sleuteldagformulier invullen kan lastig zijn dat weet ik, in ieder geval je hebt Paul laten weten dat je komt en ik zal tijd reserveren voor je.Je staat op "de lijst"

Wat ik via pb aan je vroeg was om je aan te melden in de sleuteldagtopic, daar waar je kunt zien welke leden er nog meer komen. Echter,dat kun jij alleen doen, net zoals ik enkel mezelf kan aanmelden in die topic. Dit is ten behoeve van groepsmail zodat ik niet iedereen apart hoef te mailen ingeval ik iets wil mededelen m.b.t. de sleuteldag ( zoals de brugtijden bv.)
Het is je uiteindelijk wel gelukt zag ik gisteravond en na jou inschrijving heb ik dan de sleuteldag op VOL gezet!

Maar nu, en dit is voor de moderatoren: Ik heb met 100% zekerheid de inschrijfmogelijkheid stop gezet in het 2e vakje. Dat houd in dat de inschrijvingen behouden blijven maar de inschrijfmogelijheid word gestopt. Het 3e vakje geeft als mogelijkheid inschrijfmogelijkheid stoppen en inschrijvingen verwijderen. Dat heb ik pertinent NIET aangevinkt.

Echter, nu zijn wel alle inschrijvingen verwijderd en kan ik niet zien wie er komen, noch kan ik groepsmail versturen. De enige manier om de nu te weten wie er komen is om elk inschrijfformulier wat ik via Paul ontvangen heb te openen en te lezen.
Wat dan ook nog erg vervelend is dat forumaliassen en aanmeldnamen bij de meeste leden niet hetzelfde zijn. En ik deze ook nog apart en per stuk moet opzoeken om dan vervolgens bij elk formulier het emailadres te kopieeren en in een groepsbestandzetten om dan weer groepsmail te kunnen sturen.

Dus hierbij het vriendelijk doch zeer dringende verzoek aan de moderatoren om die inschrijvingen weer zichtbaar te maken.

Groeten Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 21:57 #1417730 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oke......
Ik kom wel naar de sleuteldag Rudiger maar als hulp dus ik heb geen brugtijd nodig evt .wissel ikzelf nog een luchtfilter maar dan buiten.

Groet Marcel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-04-2015 23:26 #1417731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb het
sleuteldag formulier tig keer voorbij zien komen en geprobeerd mijn naam in te vullen,maar elke keer kreeg ik er geen letter op ingevuld.weet nu dat ik ook nog mag komen daar in Heerhugowaard en dat ze nu ook weten waarvoor ik kom,toch maar een keer naar een echte computer cursus op les misschien word ik dan nog eens een fenomeen op dat ding,want je weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Voor nu groeten en welterusten en slaap zacht,Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2015 12:24 #1417737 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wonder
is geschiet, heb een inschrijf formulier uit de printer weten te krijgen,neem aan dat ik die kan gebruiken voor de volgende sleuteldag ergens in de lande,zal onder de motorkap eens bekijken wat voor cijfers en letters erin staan om ook dit alles op een sleuteldag formulier te schrijven,verder heb ik nog iets ontdekt,wat even veranderd
moet worden,had begrepen dat wij een nieuwe secretaris bij de Volvo700 vereniging gekregen hebben ,deze meneer woont in Lelystad en zeker niet op het emailadres ergens in Utrecht,vandaar dat ik mij sleuteldag formulieren elke keer retour kreeg op
met de bekende woorden ERROR niet aangekomen en retour afzender.
Heb toen maar even naar Paul gebeld en het op zijn eigen email adres gestuurd en
dat is toen perfect aangekomen daar.
En moet dat postbus nummer in Utrecht ook toevallig niet naar Lelystad verhuizen of regeld iemand anders dat in Utrecht,blaadje is vol.Groeten Ted.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2015 13:16 #1417740 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Inderdaad
Dag Ted,

Als je het formulier stuurt naar secretaris@volvo700vereniging.nl komt het altijd op de goede plek (ongeacht of de secretaris oud of jong is :-)).

Sleutel ze,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-04-2015 23:34 #1417759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb het emailadres van
Ik heb het emailadres van secretaris@volvo700vereniging.nl in gebruik en dat werkt prima.

Postbus is ook veranderd, is ook al aangepast op de site. Postbus 285, 8200 AG Lelystad. Al komt daar behalve papieren SPAM niet zo heel veel binnen want het meeste gaat digitaal tegenwoordig :-)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC