RC's gevraagd ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 14:55 #1417624
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie op reactie
Alexander,
Bijna iedereen moet de dag na een vergadering werken, nu kan de ene persoon beter tegen een te korte nachtrust dan de ander. Daar hoor je mij niet over, dat zal ik nooit iemand verwijten.
Maar punt blijft dat als je een uitnodiging krijgt je jezelf ook gewoon even kan afmelden, en zoals je zelf zegt, media genoeg om dat te doen.
Bijna iedereen moet de dag na een vergadering werken, nu kan de ene persoon beter tegen een te korte nachtrust dan de ander. Daar hoor je mij niet over, dat zal ik nooit iemand verwijten.
Maar punt blijft dat als je een uitnodiging krijgt je jezelf ook gewoon even kan afmelden, en zoals je zelf zegt, media genoeg om dat te doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 15:50 #1417625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad Maarten, jij doet
Inderdaad Maarten, jij doet het in mijn ogen al heel lang niet goed. Lees je eigen reacties van de afgelopen jaren maar eens terug: verdedigen, verdedigen en verdedigen. En overal meteen een sticker opplakken, "opmerkingen" "mantra" zijn de laatste in een rij.
En ik had me nog wel voorgenomen niet meer naar het vervolg te kijken. Doe ik vanaf nu ook niet meer, ik kan de rest vantevoren voorspellen, en dat is erg.
Laatste keer op dit forum helaas, het is een tijd leuk geweest en ik heb erg aardige mensen leren kennen.
Allemaal tot ziens en het allerbeste gewenst, uit de grond van mijn hart.
En ik had me nog wel voorgenomen niet meer naar het vervolg te kijken. Doe ik vanaf nu ook niet meer, ik kan de rest vantevoren voorspellen, en dat is erg.
Laatste keer op dit forum helaas, het is een tijd leuk geweest en ik heb erg aardige mensen leren kennen.
Allemaal tot ziens en het allerbeste gewenst, uit de grond van mijn hart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 20:52 #1417634
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vriendelijk verzoek
aan allen die aan deze discussie meedoen,bij problemen persoonlijk een p.b zenden aan het bestuur en graag niet in de openbaarheid brengen want velen weten echt
niet waar het hier om gaat.
Voor allen een goed weekend en groeten Ted.
niet waar het hier om gaat.
Voor allen een goed weekend en groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2015 22:59 #1417638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, ook weer opgelost zie ik
Nou, ook weer opgelost zie ik.
Mensen die er moeite mee hebben en daarom weg gaan.
Verloop hou je toch.
Mensen die er moeite mee hebben en daarom weg gaan.
Verloop hou je toch.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-04-2015 09:49 #1417698
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Communicatie
De breedte en diepte die wij kennen voor communicatie is het grootste verschil tussen mensen en dieren. Maar er heerst veel dommunicatie, ook hier, dat blijkt in en tussen de regels hierboven wel.
Nu kunnen we allemaal het lidmaatschap opzeggen, dan zijn we van dat gezeik af maar: Dan missen we ook wel wat.
Een paar dingen:
Facebook: Niet mijn ding, heb het, gebruik het en verkoop het zelfs als dienst. Het is net zo eng als 136 paarden onder je motorkap: Je moet weten wat je moet doen en moet laten. Met die motorkap is het vooral wat ik moet laten, met social media durf ik wat meer te doen.
Inderdaad, als je je hele leven op FB zet dan kom je vandaag of morgen in de vangrail terecht. Net als met auto rijden: Ken je grenzen, weet wat je doet. En dan is het te behappen.
Afmelden voor vergaderingen:
Dat hoort, tenzij je de secretaris een mail hebt gestuurd met een "altijd afwezig" bericht, maar dan moet je een andere manier bedenken om met elkaar te communiceren en op de hoogte te blijven van wat er gebeurt. Zeker in deze tijd hebben noch het bestuur, noch de mensen die iets verweten worden gelijk: Leer communiceren 2015!
<blockquote> Vanuit oost Groningen ga ik niet zo vaak richting Randstad en al zeker niet voor een vergadering. Als ik de kans krijg combineer ik zaken en anders gebruiken we e-mail, skype (zelfs mobiel) en hang-outs. Scheelt me kilometers, kosten en vliegreizen!</blockquote>
Toekomst van de club
Tja, daar wordt ik niet vrolijk van en ook voor mij hangt het lidmaatschap aan een zijden draad. Los van financiële onzekerheden en de lol van een sleuteldag wordt ik niet blij van het gekissebis, de eeuwige stroom van verwijten over en weer (tussen bestuur en leden maar ook tussen leden onderling), van het negatieve gedoe. En tegelijkertijd besef ik dat wrijving glans brengt, maar ook dat je moet oppassen dat je de glanslaag niet wegwrijft.
Ik zou opteren voor fusie met een andere volvo-club, bedingen dat we 8 pagina's in een clubblad krijgen om te vullen en uiteraard deze site houden. Dit zou een onderwerp kunnen zijn voor een club-brede bevraging!
Faktor 700
Als ik lid kan worden met keuze met of zonder clubblad dan is het voor mij een makkelijke keuze. De resources die daar aan verspijkerd worden kun je beter ergens anders in stoppen, in een young- en oldtimer volvo blad bij voorbeeld. En stuk over een 780 wordt denk ik net zo graag geplaatst in een Volvo magazine waar veel meer mensen naar kunnen kijken en van genieten. Dit is mijn mening! Ieder wordt verzocht zijn eigen mening te vormen!
De site
Ik bouw een ander soort sites en ben geen drupal kenner maar wat me opvalt:
- Het duurt lang voor een pagina op mijn scherm staat;
- Leden spreken over de site in een negatieve manier;
- Ik krijg veel later dan vroeger een reactie op een privé-bericht [Niemand stuurt mij er een dus ik weet niet of er een melding komt (Mac 10.6.8, safari)
]
- De editor is wat mij betreft OK maar ik kan me indenken dat een wysiwyg voor de meesten makkelijker werkt. En voor mij ook vaak sneller!
- Ik weet wat voor K-werk het is maar als het uitbesteed is moet er wel kwaliteit geleverd worden.
Alles bij elkaar optellend en aftrekkend kom ik tot de conclusie dat ik eind oktober een agenda-item heb staan met "V700 opzeggen???". Met weinig moeite kan ik dat verschuiven naar oktober 2016 en daar hoop ik van harte op.
Een zonnige groet vanuit Siddeburen (Ondanks de aardbevingen geen SiddeRburen
)
JohnPeter
Nu kunnen we allemaal het lidmaatschap opzeggen, dan zijn we van dat gezeik af maar: Dan missen we ook wel wat.
Een paar dingen:
Facebook: Niet mijn ding, heb het, gebruik het en verkoop het zelfs als dienst. Het is net zo eng als 136 paarden onder je motorkap: Je moet weten wat je moet doen en moet laten. Met die motorkap is het vooral wat ik moet laten, met social media durf ik wat meer te doen.
Inderdaad, als je je hele leven op FB zet dan kom je vandaag of morgen in de vangrail terecht. Net als met auto rijden: Ken je grenzen, weet wat je doet. En dan is het te behappen.
Afmelden voor vergaderingen:
Dat hoort, tenzij je de secretaris een mail hebt gestuurd met een "altijd afwezig" bericht, maar dan moet je een andere manier bedenken om met elkaar te communiceren en op de hoogte te blijven van wat er gebeurt. Zeker in deze tijd hebben noch het bestuur, noch de mensen die iets verweten worden gelijk: Leer communiceren 2015!
<blockquote> Vanuit oost Groningen ga ik niet zo vaak richting Randstad en al zeker niet voor een vergadering. Als ik de kans krijg combineer ik zaken en anders gebruiken we e-mail, skype (zelfs mobiel) en hang-outs. Scheelt me kilometers, kosten en vliegreizen!</blockquote>
Toekomst van de club
Tja, daar wordt ik niet vrolijk van en ook voor mij hangt het lidmaatschap aan een zijden draad. Los van financiële onzekerheden en de lol van een sleuteldag wordt ik niet blij van het gekissebis, de eeuwige stroom van verwijten over en weer (tussen bestuur en leden maar ook tussen leden onderling), van het negatieve gedoe. En tegelijkertijd besef ik dat wrijving glans brengt, maar ook dat je moet oppassen dat je de glanslaag niet wegwrijft.
Ik zou opteren voor fusie met een andere volvo-club, bedingen dat we 8 pagina's in een clubblad krijgen om te vullen en uiteraard deze site houden. Dit zou een onderwerp kunnen zijn voor een club-brede bevraging!
Faktor 700
Als ik lid kan worden met keuze met of zonder clubblad dan is het voor mij een makkelijke keuze. De resources die daar aan verspijkerd worden kun je beter ergens anders in stoppen, in een young- en oldtimer volvo blad bij voorbeeld. En stuk over een 780 wordt denk ik net zo graag geplaatst in een Volvo magazine waar veel meer mensen naar kunnen kijken en van genieten. Dit is mijn mening! Ieder wordt verzocht zijn eigen mening te vormen!
De site
Ik bouw een ander soort sites en ben geen drupal kenner maar wat me opvalt:
- Het duurt lang voor een pagina op mijn scherm staat;
- Leden spreken over de site in een negatieve manier;
- Ik krijg veel later dan vroeger een reactie op een privé-bericht [Niemand stuurt mij er een dus ik weet niet of er een melding komt (Mac 10.6.8, safari)

- De editor is wat mij betreft OK maar ik kan me indenken dat een wysiwyg voor de meesten makkelijker werkt. En voor mij ook vaak sneller!
- Ik weet wat voor K-werk het is maar als het uitbesteed is moet er wel kwaliteit geleverd worden.
Alles bij elkaar optellend en aftrekkend kom ik tot de conclusie dat ik eind oktober een agenda-item heb staan met "V700 opzeggen???". Met weinig moeite kan ik dat verschuiven naar oktober 2016 en daar hoop ik van harte op.
Een zonnige groet vanuit Siddeburen (Ondanks de aardbevingen geen SiddeRburen

JohnPeter
22-04-2015 23:07 #1417756
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic misschien samen gaan....
Misschien is het toelaten van de volgende generatie volvo's een optie?
De 850 is zeker zover nu als toen de 700 vereniging opgericht werd voor de 700.
850 en s70 v70 classic is een zeker bloeiende groep waar veel spannende dingen gebeuren.
Zo weet ik dat voor de tuners daar het tunen verder gaat dan een chip of 16T.
Daar word met serieuze paarden krachten gewerk op dit moment 500+ pk is daar gehaald op een tuning dag (507pk om precies te zijn) uit een S70R en deze eigenaar is zeker zo serieus met zijn volvo als 700/900 eigenaren.
Uiteindelijk een breder doelgroep heeft ook meer evenementen, immers 850 heeft ook activiteiten.
De 850 is zeker zover nu als toen de 700 vereniging opgericht werd voor de 700.
850 en s70 v70 classic is een zeker bloeiende groep waar veel spannende dingen gebeuren.
Zo weet ik dat voor de tuners daar het tunen verder gaat dan een chip of 16T.
Daar word met serieuze paarden krachten gewerk op dit moment 500+ pk is daar gehaald op een tuning dag (507pk om precies te zijn) uit een S70R en deze eigenaar is zeker zo serieus met zijn volvo als 700/900 eigenaren.
Uiteindelijk een breder doelgroep heeft ook meer evenementen, immers 850 heeft ook activiteiten.
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2015 23:14 #1417757
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Alexander,
Hoi Alexander,
Ik zou zeggen sluit je aan bij de visiegroep onder de visie van Lex Stax. Alles valt te overwegen.
Ik zou zeggen sluit je aan bij de visiegroep onder de visie van Lex Stax. Alles valt te overwegen.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2015 07:47 #1417762
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Op 6 mei vergaderen de 'visie
Op 6 mei vergaderen de 'visie-mannetjes' (helaas hebben zich geen dames gemeld) voor de eerste keer in het midden van het land. Dus Alexander is van harte welkom!
Overigens heb ik zelf ook een 850 (zie foto). Ik rijd daar met bijzonder veel plezier in. Een erg goede auto. Tunen, daar doe ik niet aan. Met 225 pk red ik me nog vrij redelijk binnen de bebouwde kom
Het punt, samenwerken met c.q. toelaten van de next generation nemen we in ieder geval mee in de visie. Dank voor het meedenken!
Overigens heb ik zelf ook een 850 (zie foto). Ik rijd daar met bijzonder veel plezier in. Een erg goede auto. Tunen, daar doe ik niet aan. Met 225 pk red ik me nog vrij redelijk binnen de bebouwde kom

Het punt, samenwerken met c.q. toelaten van de next generation nemen we in ieder geval mee in de visie. Dank voor het meedenken!
27-04-2015 21:23 #1417863
door Alexander Satter
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic woensdag
Dat is helaas doordeweeks, namelijk op een woensdag.
volgende dag is het om 5:30 uur al weer dag voor mij.
volgende dag is het om 5:30 uur al weer dag voor mij.
Volvo C70 2006 226dkm
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2015 08:35 #1417871
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou nou
Wat een getroost............................................
Groeten,
Groeten,
Moderators: Jerry Stam