Vacature RC regio Gelderland-Noord
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2015 10:42 #1103639
door V700 register
Vacature RC regio Gelderland-Noord is gemaakt door V700 register
Beste Leden,
Op de ALV van 2014 is met overleg van de aanwezig leden bij de vergadering besloten dat we voor een aantal regio's waar weinig tot niets georganiseerd word opzoek zouden gaan naar een nieuwe RC,
Aller eerst wil ik namens de rest van mijn collega bestuursleden Alexander enorm bedanken voor zijn inzet van de afgelopen jaren,
Ik hoop dat we nog vaak van je kunde gebruik kunnen en mogen maken.
Betreffende de vacature,
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoon die tijd vrij kan maken voor het organiseren van evenmenten voor de leden van de vereniging,
Waar kun je dan aan denken: sleuteldagen, toertocht, fietstocht, barbecue, en vele andere dingen.
Eisen kun je het niet echt noemen maar toch wat puntjes om rekening mee te houden,
Aktief zijn voor de leden,
Een 3 a 4 keer per jaar deelnemen aan de vergaderingen die wij als bestuur hebben met de moderatoren en regio coordinatoren,
Zoveel als mogelijk aanspreekbaar zijn voor de leden binnen jou regio,
Mochten er vragen zijn of je wilt je voor deze functie aanmelden dan kan er een mail gestuurd worden naar vicevoorzitter@volvo700verenigng.nl of hier onder reageren,
Uit de aanmeldingen gaan wij als bestuur kijken van wie wij het meest geschikt vinden om de functie uit te voeren.
Tom Fikkert
Op de ALV van 2014 is met overleg van de aanwezig leden bij de vergadering besloten dat we voor een aantal regio's waar weinig tot niets georganiseerd word opzoek zouden gaan naar een nieuwe RC,
Aller eerst wil ik namens de rest van mijn collega bestuursleden Alexander enorm bedanken voor zijn inzet van de afgelopen jaren,
Ik hoop dat we nog vaak van je kunde gebruik kunnen en mogen maken.
Betreffende de vacature,
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoon die tijd vrij kan maken voor het organiseren van evenmenten voor de leden van de vereniging,
Waar kun je dan aan denken: sleuteldagen, toertocht, fietstocht, barbecue, en vele andere dingen.
Eisen kun je het niet echt noemen maar toch wat puntjes om rekening mee te houden,
Aktief zijn voor de leden,
Een 3 a 4 keer per jaar deelnemen aan de vergaderingen die wij als bestuur hebben met de moderatoren en regio coordinatoren,
Zoveel als mogelijk aanspreekbaar zijn voor de leden binnen jou regio,
Mochten er vragen zijn of je wilt je voor deze functie aanmelden dan kan er een mail gestuurd worden naar vicevoorzitter@volvo700verenigng.nl of hier onder reageren,
Uit de aanmeldingen gaan wij als bestuur kijken van wie wij het meest geschikt vinden om de functie uit te voeren.
Tom Fikkert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
24-06-2015 22:20 #1419505
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic sleuteldag
Aangezien ik geen regio coordinator meer ben, heb ik het bestuur (secretaris) gemeld dat er weer een mogelijkheid is om binnen deze regio een sleutel te organiseren. Ook heb ik gemeld dat er een mogelijkheid is om in Oss een sleuteldag mogelijkheid is. Helaas blijft reactie uit. Echter het sleutel adres heeft nu het idee dat er geen interesse is om bij hen een sleuteldag te organiseren. Dus als er een nieuwe regio coordinator is, kan deze meteen een activiteit organiseren.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2015 23:26 #1419514
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hi Alexander heb je mail
Hi Alexander heb je mail gestuurd ?
Weet wel dat Henk contact heeft met ruurlo.
Weet wel dat Henk contact heeft met ruurlo.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2015 13:12 #1419527
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Dag, Alexander
Dag, Alexander
Hartelijk dank voor je reactie met mogelijk nog een sleutel adres.
Echter hebben wij ook al een sleutel adres in Cuijk bij Wheelerdealer
deze sleuteldag stond geplant op zaterdag 16-5-2015.
De nieuwe R.C. Johan Lourenssen's die dit allemaal al had geregeld
moest deze dag helaas af lasten i.v.m. geen aanmeldingen.
De bedoeling is dat er in het najaar een sleuteldag komt in Ruurlo.
Datum is daar nog niet van vast gesteld.
Maar volg het forum of hou de nieuwsbrief in de gaten zou ik zeggen van de activiteiten van de komende tijd.
Groeten Henk
. .
Hartelijk dank voor je reactie met mogelijk nog een sleutel adres.
Echter hebben wij ook al een sleutel adres in Cuijk bij Wheelerdealer
deze sleuteldag stond geplant op zaterdag 16-5-2015.
De nieuwe R.C. Johan Lourenssen's die dit allemaal al had geregeld
moest deze dag helaas af lasten i.v.m. geen aanmeldingen.
De bedoeling is dat er in het najaar een sleuteldag komt in Ruurlo.
Datum is daar nog niet van vast gesteld.
Maar volg het forum of hou de nieuwsbrief in de gaten zou ik zeggen van de activiteiten van de komende tijd.
Groeten Henk
. .
Moderators: Jerry Stam