Oprichten activiteitencommissie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2015 16:24 #1417536
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oproep komt ook in de factor.
Oproep komt ook in de factor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2015 08:42 #1417576
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk!
Meld me bij deze ook graag aan met manlief.Help graag mee brainstormen en heb wel wat leuke ideetjes.Altijd al willen kantklossen met jullie
.

- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2015 10:09 #1417644
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Molenrit in Drenthe op 9 mei.
Mocht je kantklossen leuk vinden maar toeren met je baksteen nóg leuker, dan kan je op 9 mei komen toeren in Drenthe. Het aantal aanmeldingen is nogal beperkt, dus vandaar dat ik weer wat aandacht vraag voor deze activiteit.
Verzamelen vanaf 12 uur in Noord-Sleen. Vertrek om 13.30 u. Kom met je baksteen of met een vreemde snuiter. Hier de info (staat ook al elders op de site):
In de komende Factor 700 staat uitleg hoe je, in plaats van een uitgeschreven route te lezen, je navigatie-systeem of je smart phone dit werk kunt laten doen.
De route is, digitaal, te vinden op twee plaatsen:
- www.afstandmeten.nl : (externe link) zoek op ''V700 Molenroute 2015'
- www.routeyou.com : (externe link) gebruik deze link: www.routeyou.com/route/view/2873937/oldt...oute/v700-molenroute ... (externe link)
Mocht je wél willen rijden, maar effe geen zin hebben in elektronische toestanden: de route is ook als uitgeschreven tekst beschikbaar. Dan heb je natuurlijk wel een passagier nodig om de tekst voor te dragen. Ik heb die tekst ook bijgevoegd. Voor iedereen die zich heeft aangemeld, ligt er een geprinte versie van dit bestand klaar.
Kortom, kom op 9 mei naar Drenthe!!
volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...olenroute%202015.pdf
Verzamelen vanaf 12 uur in Noord-Sleen. Vertrek om 13.30 u. Kom met je baksteen of met een vreemde snuiter. Hier de info (staat ook al elders op de site):
In de komende Factor 700 staat uitleg hoe je, in plaats van een uitgeschreven route te lezen, je navigatie-systeem of je smart phone dit werk kunt laten doen.
De route is, digitaal, te vinden op twee plaatsen:
- www.afstandmeten.nl : (externe link) zoek op ''V700 Molenroute 2015'
- www.routeyou.com : (externe link) gebruik deze link: www.routeyou.com/route/view/2873937/oldt...oute/v700-molenroute ... (externe link)
Mocht je wél willen rijden, maar effe geen zin hebben in elektronische toestanden: de route is ook als uitgeschreven tekst beschikbaar. Dan heb je natuurlijk wel een passagier nodig om de tekst voor te dragen. Ik heb die tekst ook bijgevoegd. Voor iedereen die zich heeft aangemeld, ligt er een geprinte versie van dit bestand klaar.
Kortom, kom op 9 mei naar Drenthe!!
volvo700vereniging.nl/sites/default/publ...olenroute%202015.pdf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2015 11:19 #1417649
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En we....
Hebben een groepje van 5. Meer mensen zijn nog welkom, maar ik wil wel vast beginnen met deze aanmeldingen.
Aangemeld zijn:
Tanja en Ben Witkamp
Arjan Andriessen
Ted Fluitman
En ondergetekende.
We proberen zsm een datum te prikken om bij elkaar te komen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Nogmaals een paar mensen extra zou geen kwaad kunnen, maar we gaan in ieder geval hier alvast wel mee beginnen.
Aangemeld zijn:
Tanja en Ben Witkamp
Arjan Andriessen
Ted Fluitman
En ondergetekende.
We proberen zsm een datum te prikken om bij elkaar te komen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Nogmaals een paar mensen extra zou geen kwaad kunnen, maar we gaan in ieder geval hier alvast wel mee beginnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2015 08:03 #1417662
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En inmiddels...
Heeft Tom Steen zich ook aan gemeld.
1ste bijeenkomst ergens centraal in het land gepland staan voorlopig voor 6 juni.
Locatie gaan we nog even verder uitwerken.
We houden jullie op de hoogte.
1ste bijeenkomst ergens centraal in het land gepland staan voorlopig voor 6 juni.
Locatie gaan we nog even verder uitwerken.
We houden jullie op de hoogte.
Moderators: Jerry Stam