Stay nog nieuw te krijgen, maar ...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2015 20:18 #1103306 door Mathy van Nisselroy
Stay nog nieuw te krijgen, maar ... is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Een tijdje geleden heb ik op Facebook verkondigd dat de turbostay van Volvo niet meer te krijgen zou zijn. M'n vaste magazijnman was echter op vakantie, zodat een (Ford?)-collega van 'm het even overgenomen had. En die heeft niet bij Ecris/GCP gekeken.
Vandaag was ik weer bij de dealer. Helaas was m'n vaste magazijnman net weg, maar bij de spullen die hij voor mij besteld had, zat ook een "splinternieuwe" turbostay. Tegen een mooie prijs.
Ecris/GCP heeft een <a href=" global.gcp.se " target="_blank">eigen site, die je ook om kunt zetten naar "Engels". Leuk om te kijken wat er ligt (aan de hand van bestelnummers), maar bestellen kun je beter via de dealer. De stay kost volgens de site 119.03 EUR. Op m'n rekening staat € 68,85. Korting was 10%. BTW kwam daar nog bovenop, maar is slechts 19% (m'n vaste dealer zit in Aken, Duitsland).
Bij de stay vermeldt Ecris/GCP overigens dat je contact met hen op moet nemen. Dat geeft aan dat er niet heel veel meer liggen.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2015 09:13 #1416081 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic thnx
Ik ben blij met deze website voor een ander lastig te vinden onderdeeltje. Eens zien wat het me brengt - hoe het ook uitvalt: bedankt Mathy.

groetje,
Cor-Jan

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2015 00:27 #1416109 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Cor-Jan

Om na te kijken wat er ligt is de site heel handig. Maar bestellen moet je echt bij de dealer doen. Tenzij je de barbecue aanmaakt met briefjes van 50 euro.

groetjes

Mathy

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2015 20:41 #1416142 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic lekker...
Wat vervelend... nou ja. Ik heb er wel even contact over gehad via de e-mail. ik ga er wel achteraan.
Cor-Jan

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2015 20:43 #1416144 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Dealer is geen optie
Ik lees net even je oorspronkelijke opmerking terug. Het is inderdaad niet goedkoop bij ECRIS, maar mijn dealer zegt dat hij het niet meer kan bestellen, tja.. dan ben ik een beetje gebonden.
Cor-Jan

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2015 00:34 #1416148 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ???
Hallo Cor-Jan

Als Ecris/GCP in een email tegen je zegt dat ze een onderdeel hebben, dan kan de Volvo-dealer ze ook bestellen. Tenzij je er natuurlijk te veel gras over laat groeien en het onderdeel in de tussentijd uitverkocht is.

Bestelt de dealer iets niet, terwijl je net van Ecris/GCP hebt gehoord dat zij dat onderdeel hebben liggen, dan wordt het tijd om op zoek te gaan naar een andere Volvodealer. Iedere Volvodealer kan namelijk bij Ecris/GCP in het systeem kijken en onderdelen bestellen.

groetjes

Mathy

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2015 11:45 #1416151 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic vreemd...
Dat valt me wel op... Ik heb eigenlijk nooit te klagen gehad over de Bangarage. Magazijnmedewerker Ronald Kranen is altijd heel behulpzaam en wil ook best zoeken. Nooit het gevoel gehad, dat ze me eigenlijk niet wilden helpen. In het vervolg misschien maar op jouw manier proberen en kijken wat de Bangarage zegt, maar voor nu laat ik het maar even zo gebeuren.

Cor-Jan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC