Aanmeldingen sleuteldag Nordicar 14 februari 2015

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 10:48 #1103240 door Jerry Stam (GAST)
Aanmeldingen sleuteldag Nordicar 14 februari 2015 is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Ik heb momenteel nogal moeite om mijn sleuteldagtopic overzichtelijk te houden. De aanvankelijke aanmeldingen kwamen via de agendatopic, maar die is lijkt het wel, niet altijd zichtbaar. Het aantal aanmeldingen die daar staan zijn dus incompleet en stroken niet met de aanmeldingen via de secretaris..Ik kan dus nu niet een groepsmail sturen om iedereen te berichten over de voortgang en indeling.Ik had dus een topic aangemaakt in de kletshoek, die voor iedereen zichtbaar is.Ook om niet leden te laten zien waar we mee bezig zijn.

Degenen die het sleuteldagformulier hebben ingestuurd zijn dus de enigen die plek krijgen op de sleuteldag. De brugplanning staat ---> volvo700vereniging.nl/node/54429/

groetjes Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2015 07:59 #1415849 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bump
Pffftttttt...Pin dit topic nu eens vast op de beginpagina.....

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2015 11:00 #1415857 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Pfft
Nu twee topics van dezelfde sleuteldag bovenaan vastgepind

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2015 13:01 #1415860 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoihoi
Ik kwam er echt niet meer uit Jerry. Ik vind mezelf geen digibeet doch het lijkt momenteel een stuk moeilijker om een agendaitem zichtbaar te maken en te houden voor iedereen en de mogelijk te hebben tot inschrijving en groepsmail.
Vandaar dat ik nieuwe items heb gemaakt en het nogal onoverzichtelijk is geworden.Mijn item was eerst vastgepind en daarna weer losgemaakt. ( door wie?) Ik kreeg vandaag nog een telefoontje van een lid die ook het spoor bijster was en daardoor de inschrijving gemist heeft.
Ik zou het er graag nog eens tete a tete over hebben...

GroetjesRudiger

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC