Elandrun organisatie zoekt versterking
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2015 12:16 #1103045
door V700 register
Elandrun organisatie zoekt versterking is gemaakt door V700 register
Volvisti, Onderstaande mochten wij ontvangen, degenen die interesse hebben in de organisatie van de Elandrun, neem contact op met het genoemde e-mail adres zou ik zeggen.
<p class="rteindent1 rteindent2">Een aantal mensen van de VKV hebben de koppen bij elkaar gestoken om ervoor te zorgen dat de Elandrun dit jaar door zal gaan. We hebben echter nog heel wat assistentie nodig. Wij roepen iedereen op die de Elandrun een warm hart toedraagt, zich te melden bij activiteitencoordinator@volvokv.nl
<p class="rteindent1 rteindent2">Alvast bedankt! groeten,
<p class="rteindent1 rteindent2">Rob Spoon, hoofdredacteur VKM
<p class="rteindent1 rteindent2">Een aantal mensen van de VKV hebben de koppen bij elkaar gestoken om ervoor te zorgen dat de Elandrun dit jaar door zal gaan. We hebben echter nog heel wat assistentie nodig. Wij roepen iedereen op die de Elandrun een warm hart toedraagt, zich te melden bij activiteitencoordinator@volvokv.nl
<p class="rteindent1 rteindent2">Alvast bedankt! groeten,
<p class="rteindent1 rteindent2">Rob Spoon, hoofdredacteur VKM
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 20:46 #1414971
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb mij aangemeld voor de
Heb mij aangemeld voor de Volvo run om die dag te assisteren ,hoop wel dat het een beetje mooi weer is die dag,de hele dag regen is tenslotte ook niks ,dat zie je wel van de afgelopen drie dagen ,elke keer na het honden uitlaten strontnat thuis.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2015 23:22 #1414975
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elandrun 2015
gaat definitief niet door,reden er hadden zich totaal 5 personen de moeite genomen om die dag te gaan helpen om de Elandrun in goede banen te leiden,als dit zo door gaat blijft er geen evenement bestaan om dat men te beroerd is om ergens zijn jatten
te laten wapperen en ergens te gaan helpen,sorry maar zo denk ik er eenmaal over.
Gtoeten Ted.
te laten wapperen en ergens te gaan helpen,sorry maar zo denk ik er eenmaal over.
Gtoeten Ted.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2015 10:29 #1414984
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Koester de mensen die wél wat
Koester de mensen die wél wat doen!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2015 17:27 #1414992
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helaas....
helaas....
Moderators: Jerry Stam