zichtbaarheid op forum van sleuteldagen en aktiviteiten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2015 20:27 #1102982
door V700 register
zichtbaarheid op forum van sleuteldagen en aktiviteiten is gemaakt door V700 register
Het zou mooi zijn als de aktiviteiten vastgepind konden worden op de beginpagina... inmiddels staat mijn topic over de aanstaande sleuteldag van 14 februari ergens op pagina xxx?
Heb al een vraag gesteld aan Jerry hierover of het mogelijk is het vast te pinnen. Ik kan me echter wel voorstellen dat hij deze vraag niet gelezen heeft daar er nogal aardig wat loftuigingen en wat kritiek is geschreven in de daarvoor bestemde categorie.En een pb sturen lijkt me momenteel ook niet de oplossing.
Het schopje naar boven van een topic wat men vroeger wel kon lijkt niet meer te werken. Dat was sowieso omslachtig maar ik hoopte uiteraard dat dit bij de
nieuwe website niet meer nodig zou zijn.
Samengevat; het zou mooi zijn als hier snel iets aan verbeterd kan worden. Het zou jammer zijn als door de slechte zichtbaarheid van de aktiviteiten er amper leden komen opdagen!
Groeten Rudiger
Heb al een vraag gesteld aan Jerry hierover of het mogelijk is het vast te pinnen. Ik kan me echter wel voorstellen dat hij deze vraag niet gelezen heeft daar er nogal aardig wat loftuigingen en wat kritiek is geschreven in de daarvoor bestemde categorie.En een pb sturen lijkt me momenteel ook niet de oplossing.
Het schopje naar boven van een topic wat men vroeger wel kon lijkt niet meer te werken. Dat was sowieso omslachtig maar ik hoopte uiteraard dat dit bij de
nieuwe website niet meer nodig zou zijn.
Samengevat; het zou mooi zijn als hier snel iets aan verbeterd kan worden. Het zou jammer zijn als door de slechte zichtbaarheid van de aktiviteiten er amper leden komen opdagen!
Groeten Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2015 20:57 #1414650
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Rudiger
Het korte antwoord is: ik weet nog niet hoe we dat kunnen realiseren.
Wel heb ik een menu entry verenigingsactiviteiten 2015 gemaakt.
Wel heb ik een menu entry verenigingsactiviteiten 2015 gemaakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2015 10:02 #1414670
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank Jerry, alle beetjes
Dank Jerry, alle beetjes helpen!
Groetjes Rudiger
Groetjes Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2015 15:59 #1414677
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verenigingsaktiviteit
Oeps nog ene klein foutje daar Jerry: als je op verenigingsaktiviteit klikt krijg je een brugplanning van garage Bosscha...
Groetjes Rudiger
Groetjes Rudiger
Moderators: Jerry Stam