Mijn auto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2014 19:57 #1102756
door V700 register
Mijn auto's is gemaakt door V700 register
Is het mogelijk om meerdere auto's onder het kopje "Mijn auto's" te registreren? Ik kan er niets over vinden hoewel de term in het meervoud is kan ik er maar 1 opgeven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2014 21:06 #1413826
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic k*n
Hallo Henk
Onder mijn naam hangen ook twee auto's. (Ik heb ooit een sloper anderhalve dag of zo op m'n naam gehad) Het kan of kon dus wel. Bij "profiel" kun je een auto ingeven, zag ik toen ik net even keek. Maar het zou best kunnen, dat de auto die er al staat, dan verdwijnt uit het lijstje. Er zijn in het verleden een aantal modules van de forumsoftware uitgezet. Om allerhande redenen. Zou zomaar kunnen dat je daardoor geen nieuwe auto's meer kunt toevoegen.
Misschien is het handig om met het toevoegen van dit soort informatie nog even te wachten tot we over zijn naar de nieuwe versie van Drupal. Dat gaat niet lang meer duren naar verwachting.
groetjes
Mathy
Onder mijn naam hangen ook twee auto's. (Ik heb ooit een sloper anderhalve dag of zo op m'n naam gehad) Het kan of kon dus wel. Bij "profiel" kun je een auto ingeven, zag ik toen ik net even keek. Maar het zou best kunnen, dat de auto die er al staat, dan verdwijnt uit het lijstje. Er zijn in het verleden een aantal modules van de forumsoftware uitgezet. Om allerhande redenen. Zou zomaar kunnen dat je daardoor geen nieuwe auto's meer kunt toevoegen.
Misschien is het handig om met het toevoegen van dit soort informatie nog even te wachten tot we over zijn naar de nieuwe versie van Drupal. Dat gaat niet lang meer duren naar verwachting.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2014 20:53 #1413861
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke
Thanks Mathy. Ik oefen wat geduld uit.
Moderators: Jerry Stam