chilm

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2014 21:27 #1102078 door Jerry Stam (GAST)
chilm is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Dit kreeg ik per mail.

Begin citaat:;">Beste Volvo liefhebbers,[/i] na lang nadenken zie ik mij toch genoodzaakt u als lid van de Volvo 700 vereniging op de hoogte te brengen van het e.e.a. U heeft mij (forumnaam Chilm) misschien al gemist (of niet) en u afgevraagd wat de reden is of was. De reden van het niet meer op het forum aanwezig zijn is een directe ban van ons "mooie" bestuur en de "hoofdmoderator". Zonder overleg, hoor of wederhoor hopla weg er mee, te lastig blijkbaar na de laatste aanvaring i.v.m. het draadje van Maarten over de Rotterdamse allochtonen. Het bewust draadje heeft ons overigens ook opzeggingen van zeer gewaardeerde leden gekost. In een brief d.d. 11-04-2014 werd mij dan de wacht aangezegd omdat ik volgens hen (het bestuur) het wachtwoord van de admin had veranderd (is mij werkelijk niets van bekend)? Tevens had ik mij volgens het schrijven toegang verschaft tot de website en mij zelf titels toegekend als: erelid, bestuur, webmaster, enz. enz. Ja duhuh... ik ben destijds bezig geweest zoals u wellicht weet met het inventariseren van de website in verband met een overgang naar een nieuwe Drupal versie. Bestuur heeft mij voorzien van alle toegang, wachtwoorden, credentials etc. waarna ik flink heb zitten testen. Bij testen hoort zoals u weet het veranderen van rechten etc. om de verschillende "lagen" van de software te doorgronden en uit te proberen, niets aan de hand het bestuur wist hier van. Na onderzoek en "testjes" heb ik geconcludeerd dat dit te ingewikkeld en tijdrovend werd voor mij om dit er even "bij te gaan doen". Gezien de huidige ontwikkelingen met de website beslist geen overtrokken conclusie. Niets aan de hand verder, dit medegedeeld aan het bestuur en jammer maar "even goede vrienden", verder geen vuiltje aan de lucht. Tot de bovengenoemde brief een paar maanden later bij op de deurmat plofde. Geen mailtje, telefoontje of gesprek nee helemaal niets, oostblok praktijken en drog redenen van het bestuur welke al eerder als een "olifant in de porceleinkast" tekeer is gegaan en andere leden zonder wederhoor heeft geroyeerd, ik noem Wytze, Jelmar, Endless Quest en vele anderen, voor het oog van de 700 gemeenschap op een "geniepige" manier aan de kant gezet, te kritisch en te veel lastige vragen voor deze bestuurders, dat ging in de tijd van Jan Snijders wel even anders, toen werd er met open vizier geacteerd. Afijn... ik vind het jammer en ben heel erg boos geweest, maar hier wil ik niet eens meer bij horen. Laat deze mail een waarschuwing zijn om de vinger aan de pols te houden als lid. Ook concludeer ik dat het met de huidige hoofdmoderator "in control" nooit wat zal worden met de vooruitgang op het forum, te gekleurd en te provinciaals. Rest mij nog te zeggen het ga u allen goed, de foto's van al mijn draadjes zal ik on-line laten staan zodat u en toekomstige leden er nog wat aan hebben, M.v.g. Rob Seegers (Chilm)Stop citaat. Heb ik wat gemist of is er iemand naar eigen zeggen onheus behandeld? Maar ik was er niet bij en wil en kan er eigenlijk niets van vinden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2014 22:11 #1410321 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elk verhaal kent twee
Elk verhaal kent twee kanten. Vond het niet zo chique om dit naar iedereen te versturen. Ben benieuwd hoe hij aan de mailadressen komt......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 08:43 #1410322 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic chilm
Mail heb ik ook gehad en als volgt gereageerd. "Beste Rob,Als je mij op deze wijze persoonlijk een mail stuurt (even los van de inhoud waar ik niets van begrijp) is dit volgens mij oneigenlijk gebruik c.q. schending van de privacy wetgeving/regels van mijn prive gegevens die komen van de 700 verenigings website." Ik vind er wel wat van: persoonlijke rancune (wel of niet terecht) nu nog maanden verder op deze wijze fulmineren, geeft aan dat het bestuur c.q. de moderator waarschijnlijk goed heeft gehandeld.  Prettig weekend, Gr

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 09:08 #1410331 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blijkbaar heeft Rob toegang
Blijkbaar heeft Rob toegang tot de database gehad na de ban.
Dennis heeft de mail ook gehad en die is pas lid vanaf maart........

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 09:20 #1410333 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Clubhuis
Wat ik ook vreemd vind Paul, het lijkt er op dat de TS het bericht in Clubhuis kan plaatsen.
Ik dacht dat dat een plek was waar alleen leden op konden komen en ik mis het V schildje bij TS.
Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 09:58 #1410335 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verplaatst
Ik heb direct na ontvangst van de bewuste mail de moderatoren verzocht enige vorm van discussie over de mail naar het cubhuis te verplaatsen omdat dit een verenigings aangelegenheid is.
Ik heb me op dat moment niet gerealiseerd dat ook niet-leden (dus alleen forum gebruikers) deze mail ook hebben gekregen.
Dus hoogstwaarschijnlijk kloppen die settings nog wel.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 10:07 #1410336 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Verplaatst
Ik heb de topic verplaats naar het Clubhuis, als gevraagd door het bestuur. Toen ging ik er vanuit dat de mail alleen aan leden was gestuurd wat in de mail wordt gesuggereerd.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 10:13 #1410337 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Praktisch gedacht
kan het ook zo zijn dat Rob via een met hem sympathiserend lid aan de gegevens van de database is gekomen. Voor ons als leden zijn die nl. toegankelijk. En dat kun je nooit voor zijn.
Het laat overigens onverlet dat het wel belangrijk is dat deze (onze) gegevens niet zomaar voor iemand van buitenaf beschikbaar/zichtbaar zijn.
Wat mijn visie over de gehele geschiedenis aangaat:
ik vind het jammer dat Rob niet de gebruikelijke weg heeft bewandeld om oor te vinden voor zijn frustraties. Tenslotte hebben we daarvoor regels afgesproken in statuten die gelukkig zelden nodig zijn maar waarop in dit soort gevallen een beroep kan worden gedaan.
En ik kan het niet genoeg benadrukken: heb je problemen met elkaar als leden onderling of als leden versus bestuur, blijf niet achter je toetsenbord maar spreek af met elkaar of bel met elkaar in plaats van van alles op een mail te zetten. Iedereen weet dat het gesproken woord i.c.m. elkaar in de ogen kunnen kijken veel vaker tot een constructieve oplossing leiden.
En dat we het niet altijd eens met elkaar zijn, betekent niet dat we niet met elkaar door een deur kunnen. Elkaar de ruimte gunnen en elkaars standpunten respecteren. Tenslotte geeft dat de wereld en deze vereniging haar kleur. Helaas wordt het tijdsbeeld om ons heen op dit gebied steeds grimmiger maar laten we vooral blijven proberen om onze vereniging in dat opzicht goed te houden en niet mee te gaan in de waan van de huidige dag/tijd.
Tenslotte zijn onze autos ook iconen van een bepaalde leefstijl en hebben lak aan moderniteiten. En blijken daarmee tijdloos ofwel voor alle tijden te zijn.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 10:59 #1410338 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic chlim
Er wordt helaas alleen maar gereageerd op hoe hij aan de email adressen is gekomen. Alleen maar om te laten zien dat het een "slecht "mens is.
Het zou mooi zijn als er ook wordt gekeken en gepraat over dat het triest is dat het zover heeft kunnen komen.
Deze man is ontzettend geraakt en is daarom heel boos en het zal vanuit zijn gezichtspunt ook waar zijn.
Kijk als je blieft ook hoe het van zijn kant is en niet alleen vanuit de vereniging we hebben het over een mens en niet over een ding zonder gevoel.
Dat er iets fout gaat kan gebeuren maar los het op en gooi iemand niet weg en doe er moeite voor.
Ik voel met hem mee ik weet uit eigen ervaring hoe erg dit is een heel bestuur tegen 1 persoon. Eigenlijk moeten deze mensen zich schamen dit op deze manier zo te doen.
John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2014 11:02 #1410339 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Webmaster en moderatoren
<p class="MsoNormal">Ben het met Jan geheel eens. Wel wil ik daar het volgende nog aan toevoegen. De functie van webmaster wordt volgens het huishoudelijk reglement door het bestuur benoemd. De webmaster kan zich laten bijstaan door leden en derden. Moderatoren kent het huishoudelijk reglement niet. De webmaster en de moderatoren worden niet door de algemene ledenvergadering benoemt.<p class="MsoNormal">In de praktijk blijkt dat het nodig is dat de taken en bevoegdheden van de webmaster en moderatoren niet alleen technisch zijn, maar in belangrijke mate ook als “scheidsrechter” optreden bij de inhoud van berichtteksten.<p class="MsoNormal">Bestuursleden worden door de algemene ledenvergadering voor een periode van vier jaar benoemd.
 <p class="MsoNormal">Ik pleit er voor om de webmaster en de moderatoren – net als bestuursleden – om voor de hand liggende redenen door de ledenvergadering te laten benoemen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC