leuker kunnen we het niet maken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals bovenstaande regel al zegt ,leuker kunnen we het niet maken,kan tenslotte alleen maar slechter worden omtrent het betalen van de belasting voor je o zo geliefde voertuig.
Vanochtend met de auto belasting telefoon gebeld om terug gave te vragen van de 120 euro die wij een paar maanden terug betaald hadden voor de Volvo 740 gl uit 1986,het volgende antwoord kreeg ik voor mijn kiezen:
,,GEEN TERUG GAVE MOGELIJK IVM DE OVERGANGSREGELING,,en zoals ik al zei het word nooit leuk daar bij de belasting,worden meer en meer graaiers,je zal er maar werken.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Betalen voor 12 maanden en maar 9 maanden rijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto is een paar maanden terug verkocht,heb 120 euro belasting daarvoor betaald en wilde het terug hebben,kan er naar fluiten volgens de belastingsdienst,heb met de overgangsregeling te maken zeggen ze daar.Michael Oud schreef : Waarom vind je dat je recht hebt op teruggave dan?
Groeten Ted.
Ps Terug op een paar maanden na dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk, wat bedoel je? Je kunt je verzekering gewoon opschorten hoor, al regelmatig gedaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De betaalde óvergangsbelasting gaat gewoon mee naar de volgende eigenaar , dus verkooprijs is dan incl "de overgangsbelasting van 120 Euro "
Op zich misschien nog wel wat voor de ''vrijstellingoldtimers '' organisatie om hier ook nog een rechtzaak voor aan te spannen .
En ja, verzekering kan je zelf stopzetten of opschorten voor die 3 maanden , dat je bij de overgangsregeling niet meer op de openbare weg mag komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je had het ook niet kunnen doen. Nog een opmerking over iets dat mij tegenstaat. De mensen die daar werken voeren ook alleen maar de wet uit. Een beetje respect verdienen ze wel.
dat soort toonjes overheidsdienaren als "zakkenvullers "en die daar in den haag " en "graaiers" ben ik wel klaar mee.
De echte graaiers zitten in het bankwezen en de grote multinationals en fake bvtjes op de keizersgracht en heten U2, en Rolling Stones
Weet je dat zeker? Bij mijn weten krijgt de auto niet de geschorste status, maar mag hij gewoon niet op de weg komen. Ik zou nog even goed checken of de verzekeringsplicht in de wintermaanden wel of niet geldt temeer omdat de (automatische) boete voor een onverzekerde auto fors is (volgens mij 320 euro).Fred 740 schreef : En ja, verzekering kan je zelf stopzetten of opschorten voor die 3 maanden , dat je bij de overgangsregeling niet meer op de openbare weg mag komen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-