925.000
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2014 19:24 #1101162
door V700 register
925.000 is gemaakt door V700 register
Zo, die drempel is genomen. Op en neer naar Schiphol, voor vertrek olie en KVS gecontroleerd, zag er netjes uit. Morgen maar opnieuw kijken, als de motor koud is. Maar het feit dat ik twijfel aan een probleemloze rit is, zeker zakelijk gezien, onwenselijk.
Plan is, als Bruin het trekwerk kan verrichten, de waterpomp en thermostaat te controleren en/of te vervangen. Ik zag op marktplaats dat het de wereld niet hoeft te kosten en het geeft me dan tenminste het gevoel dat er iets is opgelost.
Als dat allemaal goed gaat komen flush en spuiter in zicht.
Ik heb nog minder dan 75.000 kilometer te gaan
Plan is, als Bruin het trekwerk kan verrichten, de waterpomp en thermostaat te controleren en/of te vervangen. Ik zag op marktplaats dat het de wereld niet hoeft te kosten en het geeft me dan tenminste het gevoel dat er iets is opgelost.
Als dat allemaal goed gaat komen flush en spuiter in zicht.
Ik heb nog minder dan 75.000 kilometer te gaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2014 19:31 #1405340
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Hou vol,
ze zeggen niet voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst zijn. Maar het zou toch gaaf zijn als je die miljoen kilometer haalt.
Veel succes in ieder geval.
Groeten, Jan.
Veel succes in ieder geval.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2014 22:05 #1405343
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Houden zo
Wow,
Dan is mijn streven daar mee in verhouding te verwaarlozen, 500.000 zonder grote reparaties. Nog 49.000 te gaan. Wel allemaal eigen kilometers
Net wel thermostaat vervangen tijdens sleuteldag bij Carlo. Onderdeel van € 17.50. Oude thermostaat was inderdaad onderdeel van gebroken. Omstanders vonden dat dit na 17 jaar niet zo vreemd was, voor de eerste keer de thermostaat vervangen......
Succes met het miljoen. Allemaal eigen kilometers??
Dan is mijn streven daar mee in verhouding te verwaarlozen, 500.000 zonder grote reparaties. Nog 49.000 te gaan. Wel allemaal eigen kilometers
Net wel thermostaat vervangen tijdens sleuteldag bij Carlo. Onderdeel van € 17.50. Oude thermostaat was inderdaad onderdeel van gebroken. Omstanders vonden dat dit na 17 jaar niet zo vreemd was, voor de eerste keer de thermostaat vervangen......
Succes met het miljoen. Allemaal eigen kilometers??
Moderators: Jerry Stam