oprijbokken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2014 22:12 #1100357
door V700 register
oprijbokken is gemaakt door V700 register
heeft iemand een tip om onder de 940 knap te sleutelen als je niet in het bezit bent van een brug,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2014 22:28 #1401616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Oprij brugjes is wel een idee, maar dan blijven de wielen er wel onder zitten. Veel klussen zijn toch zonder wielen voor of achter.
Krikken en assteunen gebruik ik meestal.
Wel eigenlijk altijd een paar wielen onder de auto op strategische plekken voor als ie er af zou schieten.
Krikken en assteunen gebruik ik meestal.
Wel eigenlijk altijd een paar wielen onder de auto op strategische plekken voor als ie er af zou schieten.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2014 23:37 #1401618
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gevaarlijk
Ik vindt die dingen gevaarlijk om erop te rijden, ze glijden zo makkelijk weg.
Een goede krick, die erg hoog kan liften, en dan die bokjes of as-steunen eronder.
Beter nog; een paar dikke blokken hout, of een blok "hout", samengesteld uit een heleboel lagen multiplex, vastgeschroefd met bruislijm ertussen.
Een goede krick, die erg hoog kan liften, en dan die bokjes of as-steunen eronder.
Beter nog; een paar dikke blokken hout, of een blok "hout", samengesteld uit een heleboel lagen multiplex, vastgeschroefd met bruislijm ertussen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2014 00:34 #1401622
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Smeerput?
Hallo Volvisti
De broer van onze huidige buurman heeft destijds in de oprit, die doorloopt tot langs het huis, een smeerput gemaakt.
groetjes
Mathy
De broer van onze huidige buurman heeft destijds in de oprit, die doorloopt tot langs het huis, een smeerput gemaakt.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2014 22:17 #1401675
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Milieu.....
Laat die smeerput maar niet aan de milieu mannen zien..............dan heb je een probleem.
Ik heb klanten die zo'n put, inpandig, dicht hebben moeten storten met beton.
Toen ik 10 jaar geleden nieuw wilde bouwen, aan de architect aangaf een smeer- werk- put in m'n werkplaats te willen hebben;
Bezint eer ge begint, was z'n antwoord.
Een klant van me wil een nieuwe werkplaats bouwen, met een extreem diepe werkput.
Om grote zware hydraulische cilinders in te laten zaken voor verticale montage, en de gieken van grote graafmachines in te kunnen laten strekken.
Die put zal er moeten komen, maar er hangt een hele waslijst met eisen aan vast.
Ik heb klanten die zo'n put, inpandig, dicht hebben moeten storten met beton.
Toen ik 10 jaar geleden nieuw wilde bouwen, aan de architect aangaf een smeer- werk- put in m'n werkplaats te willen hebben;
Bezint eer ge begint, was z'n antwoord.
Een klant van me wil een nieuwe werkplaats bouwen, met een extreem diepe werkput.
Om grote zware hydraulische cilinders in te laten zaken voor verticale montage, en de gieken van grote graafmachines in te kunnen laten strekken.
Die put zal er moeten komen, maar er hangt een hele waslijst met eisen aan vast.
Moderators: Jerry Stam