Even onder de aandacht brengen !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2014 23:30 #1100292 door V700 register
Even onder de aandacht brengen ! is gemaakt door V700 register
Zoals een hoop van jullie inmiddels wel weten, rijden wij de Carbagerun ak week voor de Stichting KiKa (Kinderen Kankervrij) en zoeken nog donateurs hiervoor.  Let wel; het geld dat gedonateerd word gaat compleet naar KiKa toe, alle andere kosten dragen wij prive !
Voor de indrukken lees:
carbagerun.nl/home/?editie=6
www.volvo850forum.nl/index.php/topic,66776.0.html
www.facebook.com/volvo.forkika.5
Een aantal forummers / leden hebben al zeer gul gedonateerd maar we willen proberen de 2500 euro te halen om die aan KiKa te geven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 00:56 #1401294 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic KiKa enzo
Een paar jaar geleden kwam ik erachter dat ik "bedrijfsmatig" meerdere KiKa stichtingen sponsorde...................( zie uitzendingen "opgelicht" enz enz)
Alpduzes enz bleken ook zakken-vullers................( een klant van me schonk een complete vrachtwagen combinatie)
De geld kraan staat nu dicht voor alles waar ik geen direct resultaat van zie.
Er rijd hier ook een Volvo 245 Carbagerun in de buurt.
Een nicht van m'n vrouw heeft vorig jaar mee gereden, als ze langs komen, help ik ze met materiaal/arbeid, maar geld geven...............afgelopen!!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 07:27 #1401298 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
ik me heel goed voorstellen Andre !  Even voorop gesteld en misschien beter uitgelegd (staat overigens ook op het 850forum wat de beweegreden van ons zijn), maar in het kort komt het hier op neer:
2 van onze vrienden wilden rijden voor het Diabetesfonds aangezien ik en mijn zoon van momenteel 16, dit hebben.  Na overleg met mijn zoon, toen nog 15, zei hij de volgende woorden; Pap, met diabetes kun je prima leven maar met kanker word het allemaal wel lastiger.  Waarom rijden we niet voor KiKa (Kinderen Kankervrij).  En zo was het goede doel geboren.
Ons voornaamste ding is om er met z'n 4-en een schitterende week van te maken met veel lol.  Dat hieraan een goed doel gekoppelt is wat gewoon een serieus geldprobleem heeft en waar de centjes ook van harte welkom zijn voor onderzoek is een extra motivatie / drijfveer.
Natuurlijk kennen we allemaal de slechte verhalen, maar dit is een particulier initiatief en weet je ook zeker dat alle centjes daar terecht komen waar het hoort, bij KiKa en er blijft niets 'aan de strijkstok' hangen of verdwijnt.  De tussenstand van het gedoneerde bedrag word dagelijks bijgewerkt op zowel de Facebookpagina als het 850forum.  Dit laatste omdat wij ook alle 4 lid zijn op het 850forum.
Wij rijden, zoals al gezegd, de rit met z'n 4-en.  Arjen, onze GVR is mijn maatje / compagnon, Robbie een heel goede vriend van ons, Jeffrey mijn zoon (speciale toestemming voor gekregen van de Carbagerun en school ivm zijn leeftijd) en ik zei de gek.
Als je onderstaand filmpje bekijkt, dan begrijp je precies hoe wij hier in staan met z'n allen:

Dit wens je je ergste vijand nog niet toe !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 07:34 #1401299 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk....
Dat het doel op zich al super is.

Kanker is voor iedereen vreselijk, maar kinderen en kanker, dat kan helemaal niet!

Ik heb ze ook een sponsor bedrag gegeven, en ik ben er ook van ovértuigd dat dit geld goed terecht komt.

Je hoeft toch allemaal niet veel geld te geven, de mannen zijn met iedere 10 cent al blij.

Normaliter sponser ik ook niet zo veel, maar dit doel breekt mijn hart iedere keer weer.

Wij hebben helaas in het verleden dit van veel te dichtbij mee mogen maken wat kanker met een kind kan doen, dus zal ik dit zeker als ik kan blijven ondersteunen.

Bovendien is Dirk lid van onze vereniging, wat is er nu leuker om te zeggen tegen je Carbage maatjes en andere mensen, dat je medeleden je ook gesponserd hebben.

Lijkt op stukje reclame zo, is het waarschijnlijk ook wel, maar gun Dirk, zijn zoon en maten een mooie opbrengst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 08:24 #1401301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rekening?
Ik zie zo gauw geen rekeningnummer (met naam en plaatsnaam) . maar als je dat hier geeft heb je er een sponsor bij.
PB mag ook...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 08:39 #1401303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overheen
ik kijk er wellicht overheen maar ik zie nergens een rekeningnummer?

groeten Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 15:09 #1401309 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry !
Was natuurlijk niet echt handig van me om het belangrijkste te vergeten....  Het rekeningnummer staat verder ook nog vermeld op de Facebooksite en op het 850forum (zie eerder geposte links) maar hierbij het nummer:
IBAN: NL74INGB0688406912 Deze rekening staat dus op naam van R. Jongman te Epe, graag donaties overmaken o.v.v. 'Runners voor Kika'.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2014 16:27 #1401319 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gedaan. Veel succes en
Gedaan. Veel succes en natuurlijk veel plezier! En doe voorzichtig!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2014 08:18 #1401341 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gedaan!
en succes met de onderneming!, groet, Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2014 08:16 #1401380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
jullie wel allemaal namens ons hele team !  We zijn met zijn allen over de 2500 heen en proberen nu als volgend doel de 3000 te bereiken voor KiKa.
Buiten onze vrienden en familie om is dat geld allemaal bij elkaar gekomen door de stortingen van mensen / bedrijven die op de een of andere manier aan Volvo gelinkd zijn.  Hulde hiervoor !

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC