Navigatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 09:32 #1100210
door V700 register
Navigatie is gemaakt door V700 register
Okay, het gaat NIET over navigatiesystemen voor in onze bakstenen, maar toch. Wie heeft ervaring met updates van het bedrijf GR Navi uit Hengelo (zie op Marktplaats)? Daar VOLVO voor b.v. oudere V70's en dito XC70's geen updates meer levert voor de in deze auto's ingebouwde navigatiesystemen is genoemd bedrijf 'in het gat gesprongen' wat VOLVO creëerde. Overigens levert GR Navi kennelijk ook updates voor navigatiesystemen van andere automerken.
Vraag: deugen, c.q. werken, de navigatie-DVD's ook?
Groet,
Frans (lid 555, V90).
Vraag: deugen, c.q. werken, de navigatie-DVD's ook?
Groet,
Frans (lid 555, V90).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 09:52 #1400814
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Geen ervaring met GR Navi.
Geen ervaring met GR Navi. Wel heb ik navi in de nieuwere Volvo (S80 2007 en S80 2002). Daarvan wordt in het algemeen gesteld dat de systemen goed werken maar dat gekoppieerde DVD's (in jouw geval waarschijnlijk CD's) problemen met het systeem kunnen geven.
Neem eventueel contact op met www.ets1.nl/home.html . Da's een betrouwbaar en deskundig adres voor reparatie en kent ongetwijfeld de ervaringen met deze DVD's/CD's.
Neem eventueel contact op met www.ets1.nl/home.html . Da's een betrouwbaar en deskundig adres voor reparatie en kent ongetwijfeld de ervaringen met deze DVD's/CD's.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 10:03 #1400815
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Vreemd
Van elke CD/DVD die hij aanbiedt geeft hij het Volvo partnr, dus het zijn denk ik alleen kopieen van CD/DVD's die Volvo ook nog levert.
Piet
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 11:08 #1400817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo te zien ook
Ik zie er geen updates bij staan van oudere systemen. dus ik gok dat het alleen kopietjes zijn van oudere DVDs
Ik ben ook nog op zoek naar een recente kaart voor mijn 2004 C70 navi. want met de huidige Navi kom je wel, maar veel wegen zijn echt heel anders.
Eigenlijk vind ik dat niet netjes van Volvo. Binnen 10 jaar kun je geen update meer krijgen. sterker nog binnen een jaar of 4 was het al afgelopen gezien de kaart.
Ik ben ook nog op zoek naar een recente kaart voor mijn 2004 C70 navi. want met de huidige Navi kom je wel, maar veel wegen zijn echt heel anders.
Eigenlijk vind ik dat niet netjes van Volvo. Binnen 10 jaar kun je geen update meer krijgen. sterker nog binnen een jaar of 4 was het al afgelopen gezien de kaart.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2014 13:29 #1400824
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Ja, dat is niet goed van
Ja, dat is niet goed van Volvo. Nog los van het feit dat een update (alleen een setje DVD's dus) veelal aanzienlijk duurder is dan een compleet nieuw los navigatiesysteem.
Ik gebruik TomTom in mijn iPhone, en moet zeggen dat dat veel beter functioneert dan de ingebouwde navigatie in mijn S80 uit 2007...
Ik gebruik TomTom in mijn iPhone, en moet zeggen dat dat veel beter functioneert dan de ingebouwde navigatie in mijn S80 uit 2007...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-01-2014 20:04 #1400892
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toch nog te leveren
Dank voor jullie reactie's. Uit informatie, heden van Volvo verkregen, blijkt dat in het aankomende voorjaar (met korting waarschijnlijk) toch, maar wel voor de allerlaatste keer, een update beschikbaar komt voor het navigatiesysteem type RTI MMM/P2001.
Aan betrokkenen: doe je voordeel ermee en een advies: reserveer, als je er een nodig hebt, een update alvast.
Groet,
Frans (lid 555, V90).
Aan betrokkenen: doe je voordeel ermee en een advies: reserveer, als je er een nodig hebt, een update alvast.
Groet,
Frans (lid 555, V90).
Moderators: Jerry Stam