Estate achterbank, schuurbank
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2013 21:41 #1099757
door V700 register
Estate achterbank, schuurbank is gemaakt door V700 register
Mensen,
Ik heb een estate achterbank over. Net bankje maar kon de voorstoelen verkopen op voorwaarde dat ik de achterbank hield.
Nu bedacht ik mij ivm een aanstaande mogelijke sleutelplek anex dag bestedings plek voor jongeren dat het best leuk zou zijn die bank als hangbank om te bouwen.
Heeft iemand dit al een keer gedaan?
Iemand een idee hoe dit goed te doen is?
Ik denk zelf aan een houten frame oid.
Ik heb een estate achterbank over. Net bankje maar kon de voorstoelen verkopen op voorwaarde dat ik de achterbank hield.
Nu bedacht ik mij ivm een aanstaande mogelijke sleutelplek anex dag bestedings plek voor jongeren dat het best leuk zou zijn die bank als hangbank om te bouwen.
Heeft iemand dit al een keer gedaan?
Iemand een idee hoe dit goed te doen is?
Ik denk zelf aan een houten frame oid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2013 21:56 #1398477
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
kan hem natuurlijk ook gebruiken in je eigen klushok,met een paar lange schroeven
schroef je hem zo aan de wand vast,komen wij wel een keertje bij je te hangen en ouwehoeren en je kan natuurlijk ook een klusdag bij jou thuis organiseren ,doen we gelijk een bbq erna ,dat lijkt mij wel wat.
Groeten Ted
schroef je hem zo aan de wand vast,komen wij wel een keertje bij je te hangen en ouwehoeren en je kan natuurlijk ook een klusdag bij jou thuis organiseren ,doen we gelijk een bbq erna ,dat lijkt mij wel wat.
Groeten Ted
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2013 22:01 #1398478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ted,
Thuis waar mijn huis
Ted,
Thuis waar mijn huis woont heb ik daar geen plek voor.
De rugleuning staat volgens mij onder een hoek en niet loodrecht toch?
Opzich wel plek voor een auto of 15 A 20 buiten waar die sleutelplek is, zou alleen moeten kijken of dat mag. Zou wel leuk zijn
En geen idee hoe lang we daar wonen, maar ik neem het mee
Iemand een idee onder welke hoek een estate achterbank rugleuning hoort?
Thuis waar mijn huis woont heb ik daar geen plek voor.
De rugleuning staat volgens mij onder een hoek en niet loodrecht toch?
Opzich wel plek voor een auto of 15 A 20 buiten waar die sleutelplek is, zou alleen moeten kijken of dat mag. Zou wel leuk zijn

En geen idee hoe lang we daar wonen, maar ik neem het mee

Iemand een idee onder welke hoek een estate achterbank rugleuning hoort?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2013 09:35 #1398484
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic functie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2013 10:37 #1398485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja gewoon om op te
Ach ja gewoon om op te zitten te ouwe hoeren.
Wat ik nu hier soms zie is dat ik aan het sleutelen ben, en de jongens even komen kijken. Even een praatje , even vertellen dat ik het helemaal verkeerd doe want op school leren ze het zus en zo en dan gaan ze meestal gelukkig weer
Dus nou graadje of 80 dan denk ik.
Bij topgear hebben ze het op die manier ook, moet zeggen een stoel zoals Jeremy opzit met dat stalen frame zo is ook wel mooi. Heb nog 2 voorstoelen van een 960 dus opzich
Wat ik nu hier soms zie is dat ik aan het sleutelen ben, en de jongens even komen kijken. Even een praatje , even vertellen dat ik het helemaal verkeerd doe want op school leren ze het zus en zo en dan gaan ze meestal gelukkig weer

Dus nou graadje of 80 dan denk ik.
Bij topgear hebben ze het op die manier ook, moet zeggen een stoel zoals Jeremy opzit met dat stalen frame zo is ook wel mooi. Heb nog 2 voorstoelen van een 960 dus opzich

Moderators: Jerry Stam