Nissan Mx 3 1.8 V6
- V700 register
- Nieuw lid
-
We gaan het morgen mee maken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Duurder in belasting, verzekering, 1op 10!, onderdelen schaars.
Werkt meestal wel verhelderend om het even uit te rekenen ten opzichte van zijn huidige wagentje.
Laatst ook een jong iemand een sommetje voorgerekend die Volvo 940 wilde gaan rijden.
Schrok zich rot.
Is gewoon zijn Corsa-tje blijven rijden. Hij lacht nu omdat hem een financiële ramp is afgewend.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Dat is verreweg het goedkoopste!
Alle gekheid op een stokje; dat kunnen die gasten toch niet betalen, tov "onze tijd"
M'n oudste dochter rijdt een Seat Inca (grijs)
M'n jongste; ik ga niet in zo'n bakkerskar rijen, ik wil een Nissan Cube..........
Ben ik nog niet onder de € 10.000,00 tegen gekomen (over dure onderdelen gesproken)
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Is ie ...net zo?
www.gaspedaal.nl/Nissan/Cube/
Vlakbij eentje met weinig km.
Heb voor mijn dochter een Smart Cabrio gekocht. Maar ze doet geen enkele moeite om haar rijbewijs te gaan halen.
Rij ik er zelf maar in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij wil nu wat anders dus tja.
Hij werkt er zelf voor dus dat scheelt en mbt verbruik, als ik het een beetje zo zie rijdt hij ongeveer 200 km per week maximaal. Dus dat valt wel mee.
En tja , als ik die auto zie tov de Polo snap ik het wel hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zeg, ik zit net te eten man, kom op!Wytze schreef : Eigenwijs karretje. Is ie ...net zo? www.gaspedaal.nl/Nissan/Cube/ Vlakbij eentje met weinig km. Heb voor mijn dochter een Smart Cabrio gekocht. Maar ze doet geen enkele moeite om haar rijbewijs te gaan halen. Rij ik er zelf maar in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een auto als ze het rijbewijs hadden.Wytze schreef : Eigenwijs karretje. Is ie ...net zo? www.gaspedaal.nl/Nissan/Cube/ Vlakbij eentje met weinig km. Heb voor mijn dochter een Smart Cabrio gekocht. Maar ze doet geen enkele moeite om haar rijbewijs te gaan halen. Rij ik er zelf maar in.
Ze wordt nu met een prestatie opgezadeld die ze ( vermoedelijk ) helemaal niet wil.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmiddag de MX3 bekeken.
Leuk ding! en dat geluid, das wel mooi hoor!
En ja je moet er van houden enzo, maar, het geluid en die foute 17 inch wielen, nou ik snap hem wel hoor!
Wat een leuk ding!! en enorme achterbak en nog een enigsinds acceptabel achterbankje
- V700 register
- Nieuw lid
-
een Nissan Kubusjohnvang schreef :
Een auto als ze het rijbewijs hadden.Wytze schreef : Eigenwijs karretje. Is ie ...net zo? www.gaspedaal.nl/Nissan/Cube/ Vlakbij eentje met weinig km. Heb voor mijn dochter een Smart Cabrio gekocht. Maar ze doet geen enkele moeite om haar rijbewijs te gaan halen. Rij ik er zelf maar in.
Ze wordt nu met een prestatie opgezadeld die ze ( vermoedelijk ) helemaal niet wil.
John
een renault modus
naar wij dachten..