VAKtor pag 7

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2013 19:58 #1099355 door V700 register
VAKtor pag 7 is gemaakt door V700 register
Als er toch vulling nodig is: Er zijn onder ons een hoop zzp'ers die moeite hebben om de laatste eindjes van de maand aan elkaar te knopen. Jullie hebben "invulling" nodig.
Waarom geen VAKtor 700 waarin een of meerdere leden hun zakelijke profiel beschrijven. Zonder kosten. Leren we een andere kant van iemand kennen wat misschien zakelijk ook gunstig kan uitvallen.

PS: Een professionele schrijver/journalist is misschien een zinvolle optie! Hoeft niet veel te kosten maar scheelt een hoop!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2013 22:58 #1396256 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Leuk idee!
Vertel eens wat over jezelf.
Moet niet persé over een 700/900 rijder te gaan, die ipv een uren-briefje invult een factuur stuurt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 09:21 #1396286 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goedkope advertentie
Ik begrijp best dat je het lastig hebt in de crisis. En ik vind het in de aanleg een sympathiek idee.
Maar even ter overweging: iedereen betaalt lidmaatschapsgeld, Er gaat een groot deel -terecht- naar het blad. (Tot het blz 7 incident in ieder geval)
Hoe zou het vallen bij de leden om een deel van dat budget in te zetten als gratis reclame voor een bedrijf?
Dan kan iemand in loondienst ook verwachten dat het bedrijf waar hij voor werkt ook in het blad mag, zonder advertentiekosten. om maar een voorbeeld te geven.
Ik weet niet of ik dat een goed idee vind.
Interessanter vind ik het bijvoorbeeld om interviews te doen met interessante clubmensen. Om te weten wat hen drijft. Daar kunnen ZZP-ers ook deel van uitmaken uiteraard.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 09:34 #1396289 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op zich heb je gelijk...
...maar de meeste bedrijven die betalen aan de vereniging zijn de leden die een eigen bedrijf(je) hebben. Of het zijn sponsoren, en die adverteren.
En gezien het gebrek aan input wat geleid heeft tot een faktor schaarste en een pagina 7 dan is de keuze voor mij wel duidelijk. Logisch, anders had ik het niet geplaatst.
Als je een pagina 7 voor dit doel zou inzetten (en de optie tot adverteren meeneemt!) heb je altijd nog genoeg ruimte voor andere onderwerpen.
Mijn idee ligt er, ik laat dit topic verder rusten!
Fijne dag verder,JohnPeter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 11:16 #1396295 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk
Mooi voorbeeld van omdenken JohnPeter. Zeker als je het ipv blz 7 doet (en ik begrijp dat de factor lastig te vullen is en dus content kan gebruiken)?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC