Wie? Waar? Wat?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 21:40 #1396102 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Afstand
Hallo Volvisti
Is het niet verstandiger om eerst eens na te gaan, waarom mensen niet meer komen?  En niet voetstoots aan te nemen dat de afstand te groot is?  Een paar jaar geleden hadden we dit probleem niet en toen zijn er ook ritten en sleuteldagen in allerhande uithoeken gehouden.  Sterker nog, volgens mij zijn er in het Noord-Oosten tegenwoordig meer sleuteldagen dan ooit.  En Robert Vanmuijen heeft hier in het diepe Zuiden ook al eens een rit georganiseerd, waarbij de opkomst prima was.
"Centraal" lijkt cq klinkt heel aardig, maar Utrecht (wat door velen als "centraal" wordt gezien) is voor mensen uit Zuidlimburg net zo goed twee uur rijden.  En voor mensen uit Groningen volgens mij ook.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 22:13 #1396107 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op de site

Jan-Geert schreef : wie is de regiocoordinator in het midden van het land? ,

Staat op de site, als het goed is, actueel (in mijn geval iig)Bovenaan, item "lidmaatschap", onderaan de tekst

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
27-10-2013 22:51 #1396113 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Aanrijden van het centrum van het land.

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Is het niet verstandiger om eerst eens na te gaan, waarom mensen niet meer komen?  En niet voetstoots aan te nemen dat de afstand te groot is?  Een paar jaar geleden hadden we dit probleem niet en toen zijn er ook ritten en sleuteldagen in allerhande uithoeken gehouden.  Sterker nog, volgens mij zijn er in het Noord-Oosten tegenwoordig meer sleuteldagen dan ooit.  En Robert Vanmuijen heeft hier in het diepe Zuiden ook al eens een rit georganiseerd, waarbij de opkomst prima was.
"Centraal" lijkt cq klinkt heel aardig, maar Utrecht (wat door velen als "centraal" wordt gezien) is voor mensen uit Zuidlimburg net zo goed twee uur rijden.  En voor mensen uit Groningen volgens mij ook.
groetjes
Mathy

Maar mijn langdurige ervaring als aanbieder is dat de noordelingen en oosterlingen het centrum wel willen berijden. De zuiderlingen zijn daartoe minder bereid.

Maar de vraag blijft natuurlijk overeind waarom de nachtrit nu niet door gaat.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC