Vraag betreffende Installatie OTP DVD's

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2013 17:28 #1099243 door Mathy van Nisselroy
Vraag betreffende Installatie OTP DVD's is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Vandaag heb ik de DVD's van "Original Technical Publications" ontvangen, die ik bij Nordicar besteld had.  Maar na registratie van de "900" versie lijkt het erop, alsof ik de software niet op de computer kan installeren.  Lizard Safeguard staat wel op de computer, maar de data die op de schijf staan, worden volgens mij niet op de computer gezet.  En da's lastig, want m'n nieuwe iMac heeft geen optische drive.  Gebruikmaken van een optische drive in een oudere iMac is wel mogelijk, maar handig is anders.
Klopt het dat de data op de DVD's niet op de computer gezet worden?  Is hier een oplossing voor te vinden (liefst zonder dat ik een losse externe optische schijf moet aanschaffen)?
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2013 22:08 #1395640 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Ja
Ik heb de gegevens gewoon op de harde schijf gekopieerd en de DVD na installatie niet meer gebruikt.
Na installatie van de Locklizard viewer weet Windows dat bestanden met extensie PDC met deze viewer geopend moeten worden.
Ik ga altijd rechtstreeks naar het PDC-bestand wat ik wil openen, dubbelklik daarop en dan opent de viewer vanzelf.
De lijst met nederlandse en engelse bestanden staat <a href="/node/47974">hier</a>
Piet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC