Ondersteuning Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 06:04 #1098818
door V700 register
Ondersteuning Maarten is gemaakt door V700 register
Zoals de titel aan geeft, zijn we op zoek naar mensen die Maarten de Rijke kunnen en willen gaan ondersteunen bij het maken van de Factor.
Helaas heeft Maarten door andere omstandigheden te weinig tijd, en loopt vast mbt de Factor.
Het is jammer als dit mooie blad in oplage en/of frequentie zou gaan terug lopen.
Wij zijn als bestuur dus op zoek naar mensen die feeling hebben met het opmaken en inhoud geven aan de Factor, onder de leiding uiteraard van Maarten.
Eventuele aanvullende informatie over wat we exact verwachten kan bij Maarten opgevraagd worden.
Het is wel iets wat er niet even bij gedaan kan worden, dus denk even goed na of je dit wel of niet wilt/kan.
Reacties graag naar Maarten of mijzelf via pb.
Helaas heeft Maarten door andere omstandigheden te weinig tijd, en loopt vast mbt de Factor.
Het is jammer als dit mooie blad in oplage en/of frequentie zou gaan terug lopen.
Wij zijn als bestuur dus op zoek naar mensen die feeling hebben met het opmaken en inhoud geven aan de Factor, onder de leiding uiteraard van Maarten.
Eventuele aanvullende informatie over wat we exact verwachten kan bij Maarten opgevraagd worden.
Het is wel iets wat er niet even bij gedaan kan worden, dus denk even goed na of je dit wel of niet wilt/kan.
Reacties graag naar Maarten of mijzelf via pb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 18:50 #1393279
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Redactie
Zou het geen goed idee zijn om dan nu eens een redactie te vormen? Ik heb dat al eerder aangegeven, en het feit dat iemand het helemaal alleen doet, maakt het voortbestaan zeer wankel zoals je nu merkt......
Met applaus voor Maarten natuurlijk, die het al heel lang doet, maar dit is misschien het moment om uit te breiden, je zult niet snel meer iemand vinden die het hele blad vult en indeelt..
Een hoofdredacteur, en verder mensen die met artikelen, foto's, verslagen en technische artikelen komen dus. Ik maak bijvoorbeel al jaren de agenda voor het blad van de VKV bijvoorbeeld en doe de webredactie...en zo zijn er een hoop mensen die daar bijdragen..
Ik zie dat er bij de vormgeving en onderhoud van de website nu ook voor gekozen wordt.
Met applaus voor Maarten natuurlijk, die het al heel lang doet, maar dit is misschien het moment om uit te breiden, je zult niet snel meer iemand vinden die het hele blad vult en indeelt..
Een hoofdredacteur, en verder mensen die met artikelen, foto's, verslagen en technische artikelen komen dus. Ik maak bijvoorbeel al jaren de agenda voor het blad van de VKV bijvoorbeeld en doe de webredactie...en zo zijn er een hoop mensen die daar bijdragen..
Ik zie dat er bij de vormgeving en onderhoud van de website nu ook voor gekozen wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 19:29 #1393281
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Absoluut geen....
Slecht idee Tom.
We zullen eens kijken of er uberhaupt al iemand zich aanmeld.
Zeker het idee bekijken en uitwerken waard Tom.
We zullen eens kijken of er uberhaupt al iemand zich aanmeld.
Zeker het idee bekijken en uitwerken waard Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 21:42 #1393294
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens met Tom
en bij deze de aanmelding. Als ik maar niet om de haverklap in de auto hoef te stappen.
JohnPeter
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-09-2013 07:30 #1393303
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je....
JohnPeter.
Staat genoteerd.
Wordt vervolgd.
Staat genoteerd.
Wordt vervolgd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2013 22:38 #1393423
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2013 06:02 #1393432
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je.....
Wel Tom,
Ook jij hoort nog van ons.
Er is denk ik genoeg te doen zonder. Redactie vergaderingen etc.
Ook jij hoort nog van ons.
Er is denk ik genoeg te doen zonder. Redactie vergaderingen etc.
Moderators: Jerry Stam