Pech in Engeland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pietjeprecies schreef : Engeland is wel een populaire vakantiebestemming bij de V700 leden geloof ik, hè. Van Hedwig en Marc weet ik in elk geval ook dat ze er (geweest) zijn.
Die tip van Michael ga ik onthouden. Lijkt eng, maar ik denk dat je inderdaad op een grote weg veiliger stilvalt dan op zo'n enkelbaans binnendoorweggetje. Wel netjes rechts blijven rijden bij twijfel natuurlijk.
In Engeland rijden ze links.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
't Afgelopen jaar was ik er bijna wekelijks, maar op vakantie zou ik er niet snel naartoe gaan. Een prachtig land, maar man wat voel ik me benauwd door de conservatieve en kleinburgerlijke sfeer die er hangt. Vriendelijke mensen met vreselijke gewoonten. Neen, mijn land is 't niet.Pietjeprecies schreef : Engeland is wel een populaire vakantiebestemming bij de V700 leden geloof ik, hè. Van Hedwig en Marc weet ik in elk geval ook dat ze er (geweest) zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En wat is dan uiteindelijk de conclusie hier vanMichael Oud schreef : 't Afgelopen jaar was ik er bijna wekelijks, maar op vakantie zou ik er niet snel naartoe gaan. Een prachtig land, maar man wat voel ik me benauwd door de conservatieve en kleinburgerlijke sfeer die er hangt. Vriendelijke mensen met vreselijke gewoonten. Neen, mijn land is 't niet.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-