Volvo Club de France

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2013 10:48 #1388821 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic !

whitehorse schreef : Ik kijk nog wel eens op je site, maar je hebt hem al lang niet meer bijgewerkt. Zonde, want het is een mooie site!

Bedankt.Ja bijwerken zou moeten, mijn vrouw werkt op de moment aan een nieuwe site.

whitehorse schreef : Trouwens, op de franse club site staan twee 780 te koop, de ene lijkt verkocht, maar van de andere weet ik het niet: het is een zwarte 1987 780 TD en hij vraagt er 5500 euro voor. Misschien ken je de auto al?

De eerste ken ik niet en de tweede (3662 TP 45) ben ik al eens tegengekomen.Maar wel geen chassisnummer, de Fransen doen er soms nogal moeilijk over.

whitehorse schreef : Als je wilt kan ik je de andere foto's wel sturen..

Dat mag natuurlijk altijd.
Kan het zijn dat je alleen hun forum kunt gebruiken als je lid bent van hun club?
Hartelijke groeten,Hedwig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2013 11:44 #1388825 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lid
Je kunt het forum inderdaad alleen maar zien als je lid bent. De fransen zijn heeeeeel erg op privacy, op het idiote af!
Bijvoorbeeld: ik ken van de kinderen in de klassen van die van mij alleen voornamen. Achternamen worden niet verstrekt, en adressen en/of telefoonnumers aal helemaal niet!
in Nederland kreeg je gewoon een klasselijst, met namen, adressen en telefoonnummers....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC