Morgen een leuke dag voor m'n 945

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-04-2013 22:43 #1097343 door V700 register
Morgen een leuke dag voor m'n 945 is gemaakt door V700 register
Het word morgen een leuke dag voor mijn 945. Eerst en vooral gaat hij dan voorbij de 400000km langs, en daarna mag hij een auditie doen voor een 6 delige tv-serie die ze de komende weken komen opnemen in de streek. Ik kreeg een paar weken terug of mijn auto eventueel beschikbaar zou zijn, en ik heb toegehapt.Morgen gaat de crew op technisch werkbezoek op de verschillende lokaties en ze vroegen of de auto aanwezig kan zijn op een ervan om hem nog eens te bekijken vooralleer ze hun definitief antwoord geven. Ze zijn bij mij terecht gekomen via een buur waar het verhaal zich allemaal zal afspelen in de serie. Ze zijn daar allemaal weg van Volvo. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen. Ik kan er echter niet bijzijn doordat ik moet werken. Zo heb m'n vrouw de eer gegeven om dit allemaal mee te maken, en ga ik met de XC op pad...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 19:03 #1385473 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk Hugo,
Wel foto maken en hier plaatsen he.
Kunnen we het beetje volgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 19:06 #1385474 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tv serie
Om welke TV serie gaat het?
John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 19:14 #1385476 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu

Hugo De Moor schreef : Ik kan er echter niet bijzijn doordat ik moet werken. Ronde door Vlaanderen HistoricRegularity Rally *Menen* 01-02-2014 www.hemicuda.be

Nu komt jou hoofd niet op de TV

• Frits Lidnr. 795
  • 740GLE sedan 1986 / 780 Bertone V6 1987 Automaat / 940 Limited Edition sedan 1997 Automaat
  • En een Fiets

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-04-2013 21:37 #1385483 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gekeurd en goedbevonden.
Hij mag meedoen :-)!
Er was een afspraak gzmaakt om 11.30u deze voormiddag. Mijn vrouw was er een vijf minuutjes voordirn en stond wat te kletsen tegen de bewoners waar er was afgesproken. Stipt om 11.30 kwamen er elf mensen aan om alles te bekijken en te bespreken; Klank- en lichtman, productieleider en anderen bekeken wat binnenin moest worden aangepast en heringericht.
Toen kwam de auto aan de beurt. De hoofrolspeler die de boer speelt had gezegd dat het een Volvo moest zijn waarmee hij wilde mee rondrijden. De auto werd bekeken en gemeten hoe lang hij was enz. Dan nog enkele vragen, 'is ie gekeurd?' Natuurlijk zei mijn vrouw. Hij wordt alle dagen gebruikt om ermee te gaan werken! 'Op de foto's zaten kiinderen in de kofferruimte, zitten die zeteltjes er nog in?' enz. de foto's die ze gekregen hadden waren van vorig jaar. Die waren grenomen op de Varfard. Onze buur had er enkele doorgestuurd, en die zat er ook bij waar ze inzaten.
Het enige dat weg moet eraan is een grote sticker aan de binnenkant van een rally-organisatie. De lange radio antenne die eropstaat kreeg geen opmerking en vooral, ons verenigings schildje zou er eventueel mogen opblijven staan.
Nu is het nog enkel wachten op de papieren met een overeenkomst en de verzekering. Ze vertelden dat het voor 99% zeker is dat het deze wordt.
De eerste opnamedag is op 3 mei. Dan moeten we ermee naar de grensovergang bij Breda. In de serie gaat de boer canabis telen uit noodzaak omdat hij met finaciele problemen zit en zijn aardappeloogst is mislukt.
De serie heet 'Eigen kweek'. Wanneer hij wordt uitgezonden weet ik niet. maar ik laat het zo spoedig mogelijk weten.
Groeten, Hugo

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC