apk
- V700 register
- Nieuw lid
-
vlag en wimpel doorheen,geen enkele aanmerking dus op naar 2014.
Groeten Ted.
Kenteken 10-ns-zj en deze week ook de witte voor de apk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
normaal doe ik dat niet, maar ik vond het wel een beetje sneu voor je dat niemand anders de moeite nam.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
afgelopen apk koste mij meer dan de aanschaf prijs van de auto.
Tja
- V700 register
- Nieuw lid
-
en dat doe ik volgend jaar maar even anders ,eerst naar een sleuteldag in het voorjaar en dan maar even later maar een apk beurtje en ik denk zelf dat dat dan wel een paar honderd euro zal schelen.
De voorrem zat vast en ze had er natuurlijk niets van gemerkt,zal er voor de rest niets over zeggen ,maar er kwam wel degelijk stoom uit mijn oren en hoop dat ze er wat van heeft geleerd en zeker wat betreft de hoogte van de rekening.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt je auto dus ruim van te voren laten keuren. Een schappelijk APK-adresje meldt hem dan bij afkeur niet af en krijg je de tijd om het te (laten) repareren. Daarna kun je hem (gratis) opnieuw laten keuren, wanneer je klaar bent. Ze kijken dan alleen even de eerdere afkeurpunten na.
BTW Mijn auto is vorige week weer zonder opmerkingen goedgekeurd bij van Heusden in Epe. Voor de mensen die daar in de buurt wonen: Dit is zo'n schappelijk adresje

- V700 register
- Nieuw lid
-
volvo740-850 schreef : viel de rekening van mijn auto wel mee,was ongeveer 70 euro maar kreeg ook de rekening van de Volvo 740 sedan van mijn vrouw en dat viel echt wel tegen 310 euro
en dat doe ik volgend jaar maar even anders ,eerst naar een sleuteldag in het voorjaar en dan maar even later maar een apk beurtje en ik denk zelf dat dat dan wel een paar honderd euro zal schelen.
De voorrem zat vast en ze had er natuurlijk niets van gemerkt,zal er voor de rest niets over zeggen ,maar er kwam wel degelijk stoom uit mijn oren en hoop dat ze er wat van heeft geleerd en zeker wat betreft de hoogte van de rekening.
Groeten Ted.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet hoe dat voelt, ik heb een 940 gehad, bij aanschaf 475.000 op de teller.A_A schreef : Toch altijd weer een spannend moment toch?
afgelopen apk koste mij meer dan de aanschaf prijs van de auto.
Tja
Die stand hoeft geen probleem te zijn, maar ik was het eerste jaar meer kwijt dan de aanschafprijs.
Het 2e jaar werd het zo gek dat ik een andere 940 in de zelfde kleur heb gekocht hem heb gesloopt en alles behalve het blok heb opgeslagen, ik was het spuugzat.
Ik ben er dus helemaal klaar voor, alles staat op de plank.
André Struis heeft mij geholpen met slopen.
Van het blok heeft hij een tafel gemaakt voor bij hem thuis.
John