Auto's gevraagd
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 14:13 #1096597
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Auto's gevraagd is gemaakt door Marc Jarmuszewski (GAST)
Onderstaande mail kreeg ik vanochtend binnen. Als je altijd een een wagen had willen hebben "bekend van Radio en TV", dan is dit je kans
Geachte heer/mevrouw,Voor de tv-serie De Prooi ben ik op zoek naar verschillende auto's, waaronder een Volvo. Aangezien het gaat om een specifiek (ouder) model. Is het heel lastig gebleken dit via reguliere wegen te regelen. Ik hoop daarom dat u mij verder kunt helpen met mijn zoektocht. Wellicht kunt u mij mail verspreiden onder leden via een forum of kunt u mij in contact brengen met iemand die een dergelijke auto bezit. De Volvo waarnaar ik zoek is een Volvo 740 of 760 in de kleur bordeauxrood of crème. De scène speelt zich af in 1988, dus het gaat om een auto uit die tijd.Ik hoop van harte dat u mij verder kunt helpen en ik hoor dan ook graag van u!Hartelijke groet,Laura te Slaa
M: 06 - 2489 1625@: laura.idtv@gmail.com PRODUCTIEKANTOOR DE PROOI Schollenbrugstraat 61091 EX AmsterdamT: 020 - 663 32 51FACTUURADRES DE PROOI IDTV DRAMAprojectnummer: 9DO 044/901Postbus 377821030 BJ Amsterdam
Geachte heer/mevrouw,Voor de tv-serie De Prooi ben ik op zoek naar verschillende auto's, waaronder een Volvo. Aangezien het gaat om een specifiek (ouder) model. Is het heel lastig gebleken dit via reguliere wegen te regelen. Ik hoop daarom dat u mij verder kunt helpen met mijn zoektocht. Wellicht kunt u mij mail verspreiden onder leden via een forum of kunt u mij in contact brengen met iemand die een dergelijke auto bezit. De Volvo waarnaar ik zoek is een Volvo 740 of 760 in de kleur bordeauxrood of crème. De scène speelt zich af in 1988, dus het gaat om een auto uit die tijd.Ik hoop van harte dat u mij verder kunt helpen en ik hoor dan ook graag van u!Hartelijke groet,Laura te Slaa
M: 06 - 2489 1625@: laura.idtv@gmail.com PRODUCTIEKANTOOR DE PROOI Schollenbrugstraat 61091 EX AmsterdamT: 020 - 663 32 51FACTUURADRES DE PROOI IDTV DRAMAprojectnummer: 9DO 044/901Postbus 377821030 BJ Amsterdam
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 14:28 #1381499
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de gouden koets
is dat creme of of goud?
de auto komt wel uit die tijd natuurlijk 1985.
de auto komt wel uit die tijd natuurlijk 1985.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 15:05 #1381502
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé
Had onze kersverse voorzitter niet net een bordeauxrode 740 uit 1988 met crème lederen bekleding op de kop getikt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 15:34 #1381504
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voute film ?
Slurpje heeft een kenteken van 1988 .
Dus als het een hele foute film wordt.......
Dus als het een hele foute film wordt.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 16:09 #1381506
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iets voor de lomperik
denk dat een ander achter je stuur zit,achtervolging.
schade of totaal los gereden.
hahahahaha een foto sessie is leuk maar mijn auto als acteur.
nou ff bellen lijkt me wel wat een mooi einde voor de auto als volgend jaar de mrb weer wordt ingevoerd.
schade of totaal los gereden.
hahahahaha een foto sessie is leuk maar mijn auto als acteur.
nou ff bellen lijkt me wel wat een mooi einde voor de auto als volgend jaar de mrb weer wordt ingevoerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 16:09 #1381507
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat belooft niet veel goeds
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 16:43 #1381513
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb ze...
Een berichtje gestuurd. Ben benieuwd.
Gr.
Ton
Gr.
Ton
- Joost Ruizendaal
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 19:10 #1381520
door Joost Ruizendaal
Beantwoord door Joost Ruizendaal in topic Tijdens de opnamen van de
Tijdens de opnamen van de Heineken ontvoering is mijn auto ook gebruikt.
Mocht iemand hier zijn auto uitlenen voor filmopnamen heb ik een kleine doch belangrijke tip: geef je sleutels niet af en blijf te allen tijde bij de auto!
Als je je sleutels afgeeft is het maar de vraag wanneer/hoe je ze terug krijgt, als een acteur in je auto rijdt gaan je de nekharen overeind staan en als je 'm niet in de gaten houdt... wordt er van alles mee uitgespookt.
MAAR dit is geen reden om 'm niet uit te lenen! Niets is zo leuk als in een film je eigen auto terug te zien komen (in mijn geval de recente film 'De Heineken Ontvoering').Het is ook erg gezellig om met andere liefhebbers of de acteurs te praten. Zo zag ik Rtuger Hauer in ochtendjas langs me heen lopen. En uiteraard denk je pas "Hé, maar dat is ...!" als 'ie nét voorbij is.
Mocht iemand hier zijn auto uitlenen voor filmopnamen heb ik een kleine doch belangrijke tip: geef je sleutels niet af en blijf te allen tijde bij de auto!
Als je je sleutels afgeeft is het maar de vraag wanneer/hoe je ze terug krijgt, als een acteur in je auto rijdt gaan je de nekharen overeind staan en als je 'm niet in de gaten houdt... wordt er van alles mee uitgespookt.
MAAR dit is geen reden om 'm niet uit te lenen! Niets is zo leuk als in een film je eigen auto terug te zien komen (in mijn geval de recente film 'De Heineken Ontvoering').Het is ook erg gezellig om met andere liefhebbers of de acteurs te praten. Zo zag ik Rtuger Hauer in ochtendjas langs me heen lopen. En uiteraard denk je pas "Hé, maar dat is ...!" als 'ie nét voorbij is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2013 19:46 #1381522
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2013 00:02 #1381555
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Het gezegde....
.....is toch; "Je vrouw en je auto leen je niet uit" En zeker de leden hier die de auto ook nog een troetelnaampje geven....dan lijkt me uitlenen uit den boze
offtopic; Ik zou dan liever Sacha de Boer of Ellen ten Damme voorbij zien komen(al dan niet in ochtendtenue ) Maarja, toeval heb je niet voor het kiezen he.
offtopic; Ik zou dan liever Sacha de Boer of Ellen ten Damme voorbij zien komen(al dan niet in ochtendtenue ) Maarja, toeval heb je niet voor het kiezen he.
Moderators: Jerry Stam