Overstap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2013 18:39 #1096416
door V700 register
Overstap is gemaakt door V700 register
Ik ga binnenkort mijn 940 verruilen voor een V70 T5 uit 2001. Reden om mijn lidmaatschap te beëindigen en van het forum te verdwijnen.
Veel hebben jullie op dit forum niet van me gezien, en ik was ook nooit bij een verenigings-evenement. Toch heb ik de vereniging en het forum ervaren als een clubje erg vriendelijke en behulpzame mensen.
Speciaal woord van dank voor Chris voor al zijn hulp bij het op orde krijgen van de auto in het eerste jaar.
Ik zal best af en toe met weemoed terugkijken op mijn 2,5 jaar baksteen. Maar ik kijk ook al uit naar de nieuwe "Blauwe Pijl".
Vele succes en vooral plezier met het in stand houden van jullie hobby.
Paul
Veel hebben jullie op dit forum niet van me gezien, en ik was ook nooit bij een verenigings-evenement. Toch heb ik de vereniging en het forum ervaren als een clubje erg vriendelijke en behulpzame mensen.
Speciaal woord van dank voor Chris voor al zijn hulp bij het op orde krijgen van de auto in het eerste jaar.
Ik zal best af en toe met weemoed terugkijken op mijn 2,5 jaar baksteen. Maar ik kijk ook al uit naar de nieuwe "Blauwe Pijl".
Vele succes en vooral plezier met het in stand houden van jullie hobby.
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2013 20:19 #1380269
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel plezier met je V 70,
Veel plezier met je V 70, wij hebben ook een V 70 D5 uit 2002..echt heel fijne auto, nooit problemen mee..loeisterke auto..heel anders dan onze 945, maar dat heeft ook weer zo zn charme!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2013 21:10 #1380273
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic niks mis mee
Met de V70 d5 is niks mis mee. Fijne auto voor veel km's. Succes voor de toekomst. Wel jammer van een allerlaatste achterwielaangedreven Baksteen uit '98. Ik denk dat de nieuwe eigenaar, ondanks z'n ruim 500 dzd, er toch een goed onderhouden liefhebbersauto aan over houdt. Hou je ons nog even op de hoogte waar die blijft...? Is altijd wel leuk. (en overhalen tot een lidmaatschap natuurlijk
)
Moderators: Jerry Stam