Syrie en de hulp van het rode kruis. Een tientje helpt mensen een beetje uit de vriezende blubber/

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2013 22:56 #1096118 door V700 register
Mijn cv is vanmorgen kapot gegaan, is voor mij beetje ongemak want maandag middag is er weer warm water om te douchen en  voor de verwarming. 600.000 syriers weten vrij zeker dat ze nog dagen zonder warmte, droge matrassen en voldoende eten moeten doorleven. Niet omdat hun vakantie in het water is gevallen maar omdat hun leven uit elkaar is geploft.
Als jij en 15% van onze volgers, friends en G+ dit weekend het rode kruis iets voor Syrie doneren dan hebben we maandag een ton!  bit.ly/UeIiWg laat zien hoe makkelijk het is. Vanaf een tientje voor een voedselpakket tot 120 euro voor een tent.
Een MBC kost drie tientjes. Een kratje pils een dikke joet en 120 euro is een goed diner voor twee.
Ik wil niet zeuren maar de combi CV en Syrie raakt me persoonlijk. Deze week alleen biedt me de mogelijkheid om het letterlijk uit mijn mond te sparen en daar iemand gelukkig te maken. Gelukkig heb ik wat reserves :)
Alsjeblieft! Als het kan doneer een paar euro of een paar tientjes.
Ik bedank je niet, en de mensen uit Syrie zullen je naam ook niet weten.Dank voor het lezen,JohnPeter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2013 12:08 #1378154 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed initiatief
ik heb gedoneerd.
Het lijkt mij dat we deze vereniging de 1000,00 moeten kunnen halen.
Van mij 25,00, zo kunnen we zien of we het gehaald hebben.
John

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC