Werkwijze demonteren plaatwerk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2013 15:00 #1095959
door V700 register
Werkwijze demonteren plaatwerk is gemaakt door V700 register
Beste mensen
Omdat de zoekfunctie niet werkt hoop ik op deze manier de nodige info te krijgen. Ik ga morgen naar Drenthe om wat plaatwerk van een sloper af te halen. Is toevallig dezelfde kleur als mijn auto en hoewel ik het nu niet nodig heb kan het in de toekomst misschien van pas komen. De bedoeling is dat ik in ieder geval de deuren, zijschermen en motorkap ga demonteren. Zijn er nog tips hoe dit het beste te doen of is het simpelweg een kwestie van alle shroeven losdraaien? Het lijkt mij het handigst om met de deuren te beginnen zodat ik daarna beter bij de schroeven van de zijschermen kan komen. Ik neem aan dat voor de zijschermen te verwijderen eerst de koplampen eruit moeten?
Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag.
Groet, Theo
Omdat de zoekfunctie niet werkt hoop ik op deze manier de nodige info te krijgen. Ik ga morgen naar Drenthe om wat plaatwerk van een sloper af te halen. Is toevallig dezelfde kleur als mijn auto en hoewel ik het nu niet nodig heb kan het in de toekomst misschien van pas komen. De bedoeling is dat ik in ieder geval de deuren, zijschermen en motorkap ga demonteren. Zijn er nog tips hoe dit het beste te doen of is het simpelweg een kwestie van alle shroeven losdraaien? Het lijkt mij het handigst om met de deuren te beginnen zodat ik daarna beter bij de schroeven van de zijschermen kan komen. Ik neem aan dat voor de zijschermen te verwijderen eerst de koplampen eruit moeten?
Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag.
Groet, Theo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
03-01-2013 15:45 #1377220
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Deze volgorde is het makkelijkelijkst
Bumper er af, of zij flappen er af trekken. Maar dan gaat er wel wat stuk.
Paravan losmaken.
Alle boutjes scherm losmaken en klaar.
Voordeuren er af na de bedrading voor de A-stijl losgekoppeldte hebben, en door de stijl geduwd te hebben vanuit de voetruimte. Alle 4 moeren losdraaien. Middelste 2 eerst, dan onderste en als laatste bovenste losdraaien en deur is los.
Achterdeuren eerst stekker van buitenaf door stijl naar buiten trekken. Dan deur dicht en alle bouten losdraaien. Dan deur er uit pakken.
Je kunt het beste de ramen open doen. Heb je grip
Paravan losmaken.
Alle boutjes scherm losmaken en klaar.
Voordeuren er af na de bedrading voor de A-stijl losgekoppeldte hebben, en door de stijl geduwd te hebben vanuit de voetruimte. Alle 4 moeren losdraaien. Middelste 2 eerst, dan onderste en als laatste bovenste losdraaien en deur is los.
Achterdeuren eerst stekker van buitenaf door stijl naar buiten trekken. Dan deur dicht en alle bouten losdraaien. Dan deur er uit pakken.
Je kunt het beste de ramen open doen. Heb je grip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2013 15:57 #1377221
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hulp nodig?
Theo,
Ik woon in steenwijk geen idee waar je in Drente moet zijn, maar misschien kan ik je helpen?
Arjan
Ik woon in steenwijk geen idee waar je in Drente moet zijn, maar misschien kan ik je helpen?
Arjan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2013 16:48 #1377226
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klazienaveen
Wytze, bedankt voor de handleiding. Moet gaan lukken.
Arjan, het is in Klazienaveen. Toch nog wel een eindje rijden voor jou.
Arjan, het is in Klazienaveen. Toch nog wel een eindje rijden voor jou.
Moderators: Jerry Stam