ANWB platina lidmaatschap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Vorig jaar op een zaterdagmiddag toen ik op het punt stond om met mijn oude Vauxhall Cresta uit 1962 naar een clubtreffen van de Vauxhall Owners Club Holland te gaan, weigerde de Cresta om te starten. Het was een ontstekingskwestie, dat had ik al vastgesteld, maar de onderdelen om e.e.a. te repareren had ik niet voorhanden.
Binnen een half uurtje stond er een oudere Wegenwacht medewerker bij me in de schuur die over een grote ritselkist bleek te beschikken en met veel plezier en liefde voor zijn vak en de auto uit een hoekje nog een condensator wist te toveren waarmee de ontsteking weer als vanouds functioneerde en mijn leuke jaarlijkse uitje met de VOCH gered was.
Ook de voorgaande zeldzame ervaringen die ik met hen heb gehad in de 35 jaar dat ik nu automobilist ben, waren louter positief.
Dus wat voor kleur mijn ANWB-kaart heeft zal me boeien, maar ik vind het een prima club voor datgene waarvoor ik er lid van ben, nl. je weer snel op weg helpen bij pech onderweg.
Dus drie hoeraatjes voor alle wegenwachters van de ANWB.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
Binnen een half uurtje stond er een oudere Wegenwacht medewerker bij me in de schuur die over een grote ritselkist bleek te beschikken en met veel plezier en liefde voor zijn vak en de auto uit een hoekje nog een condensator wist te toveren waarmee de ontsteking weer als vanouds functioneerde en mijn leuke jaarlijkse uitje met de VOCH gered was.
Ook de voorgaande zeldzame ervaringen die ik met hen heb gehad in de 35 jaar dat ik nu automobilist ben, waren louter positief.
Dus wat voor kleur mijn ANWB-kaart heeft zal me boeien, maar ik vind het een prima club voor datgene waarvoor ik er lid van ben, nl. je weer snel op weg helpen bij pech onderweg.
Dus drie hoeraatjes voor alle wegenwachters van de ANWB.
Groeten, Jan.
Ik ook gehad met mijn Dafje. Op camping aangekomen om de volgende dag mee te doen aan de herdenkingsrit Fam van Doorne deed de Daf het niet meer.
ANWB man toverde een condensator uit zijn auto en probleem opgelost.
Ben sindsdien nooit meer zonder reserve condensator op pad geweest.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/
- André Struis
- Nieuw lid
-
Pas nog een "massa Litze" gemaakt voor een Wegenwachter, was door Rijkswaterstaat s'avonds naar mij toe gestuurd.
Er werken daar nog een paar echte "Willy Wortels" met liefde voor klassiekers!
Die Litze was voor een oud Datsunnetje met pech langs de weg/benzinepomp.
- André Struis
- Nieuw lid
-
En die "Willy Wortels" die kunnen toveren zijn helemaal zeldzaam..........960 estate 1996 schreef : ANWB man toverde een condensator uit zijn auto en probleem opgelost.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Zowel echt vreselijke ervaringen met de ANWB, alsook goede ervaringen.
Ik zou liever niet lid zijn van die "club", maar "in geval van" voel ik me toch wel prettig bij.Helaas maken de mindere ervaringen dat gevoel ook wel minder prettig..
Pas 3 jaar lid, nog geen gouden of platina kaart.
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je hebt elders op het forum al eens geschreven, dat een deel van die "mindere ervaringen" een gevolg waren van het feit dat je je niet aan de regels van de ANWB hebt gehouden. Ik vind niet, dat je dat de ANWB kunt verwijten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Service is belangrijker. Paar jaar geleden kwam ik stil te staan met een los geraakte dynamo. Gebeld met service desk. Duurde minimaal 1,5 uur wegens de drukte. Toen heb ik aangegeven dat ik met een invalide vrouw onderweg was die afhankelijk is van zuurstof(flessen). Binnen een half uur was iemand ter plaatse en heeft alles snel verholpen. 1e taak was de auto van de vluchtstrook naar een afrit brengen ivm veiligheid inzittenden. En zo heurt het!
Ook problemen met caravan zijn zonder problemen verhoplen. 25% korting op alles in de winkel zou na 25 jaar wel een leuke geste zijn als platina kaart houder. Voor de rest: geen klachten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De vrouw heeft een zilveren.
Terwijl ik ze allebei betaal. Hmmmmmm