Snowcap kopieren :)
- V700 register
- Nieuw lid
-
A_A schreef : 15 euro?
Waar?
Daaronder kom je nooit! al was het maar de tijd die je nodig hebt met een figuur zaag.
Kijk<a href="/s" target="_blank"> </a><a href=" www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?...snowcap&catid=-1 ">HIER</a> maar eens.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat heb ik even gedaan maar het lijken biedprijzen. En 4 clips staan voor 100 Sek960 estate 1996 schreef : Kijk<a href="/s" target="_blank"> </a><a href=" www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?...snowcap&catid=-1 ">HIER</a> maar eens

daar heb er nog wel een voor beschikbaar (nieuw in doos).volvoviking schreef : is een tekening. dus het is handig als iemand een origineel heeft die ie even ter beschikking zou willen stellen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die 15 euro, daar komen de verzendkosten neem ik aan nog bij? Reken maar op nog eens 15 euro.
Kijk ook eens af en toe bij de foto's hier op de site (zie link in de balk rechtsboven). Daar staan allerhande accessoires tussen.Ik had echt geen idee waar dit nu over ging, gelukkig gaf Google uitkomst. Weer wat geleerd.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
op de Volvo stormram ( die rechthoekige trekhaakbalk) zit als eindstuk een afsluitrubber met Volvo logo. Dat is niet meer te verkrijgen en ik wil graag een reserve.
Dat zou een leuk ding zijn om te maken met een 3D printer. Ik denk dat et niet meer is dan circa 10 kubieke cm.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moet het wel lukken volgens mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
A_A schreef : Rudiger, heb je dan een voorbeeld?
Dan moet het wel lukken volgens mij.
Op mijn trekhaak zit er nog 1, niet helemaal gaaf jammer genoeg. Ik keb net een nieuw forumdraadje aangemaakt daarvoor!
Trekhaakbalkrubber ( 3 x woordwaarde)