VADIS

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 21:29 #1094819 door V700 register
VADIS is gemaakt door V700 register
Is het niet mogelijk om de complete Vadis op de site te zetten. Ik zou dat toch wel bijzonder handig vinden als je eens een onderdeel(nummer) zoekt of wil weten hoe iets in elkaar zit. Soms wordt er wel eens een tekening van Vadis geplaatst als je er om vraagt. Dus iemand moet die Vadis hebben.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 21:34 #1369791 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vadis
Dat is een programma met de bekende C van Volvo, degene die Vadis hebben zijn illegaal verkregen(kost nogal wat om dat legaal te hebben en te kunnen gebruiken) dat heeft met de rechten te maken van die bekende C.
Op zich is het wel handig als alle leden daar toegang tot hebben maar het kan ook in "verkeerde handen" komen en ik denk dat ze er in Beesd niet vrolijk van worden als het "openbaar" te betreden is.
Tom.

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 21:43 #1369792 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic .
Vadis is al "oud" en vervangen door Vida, voor onze auto's maakt het niet zoveel uit, maar ik vind Vida wat prettiger werken/zoeken. Op de verkoopsites/MP wel te vinden voor onder de 10 euro dacht ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2012 21:45 #1369793 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niets is onmogelijk
Dit is al vaker gevraagd. Van Volvo Nederland hebben we ook toestemming om VADIS in het leden-gedeelte te publiceren, dus dat is het probleem niet.
Technisch is het echter een heidens karwei en is de nodige kennis van zaken vereist. Je moet n.l. de VADIS database reverse-engineren en/of op de één of andere manier on-line zien te krijgen. Zonder die database is het n.l. alleen een ongeorganiseerde berg html-pagina's.
Tot nu toe heeft zich nog niemand gemeld met voldoende kennis en tijd (over) om dit te doen.
Eigenaren van de latere types komen met <a href=" www.volvopartswebstore.com/productSearch...le=0&searchTerm= " target="_blank">> deze < site ook al een heel eind, maar daar heb jij als 740-bezitter niet zo veel aan.
VADIS/VIDA via MP is inderdaad niet legaal, daarom mogen we het er hier eigenlijk niet eens over hebben, dus  . Maar als je een beetje handig bent de computer krijg je het wel aan de praat. Het is hier (toch) al regelmatig besproken,

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC