Wijziging Email Adres
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals velen zullen weten was mijn Email adres ttober52@hotmail.com,Nu Hotmail word ondergebracht in Outlook komt hotmail dus te vervallen, dit is met enkele muis klikjes aangepast maar wilde jullie het toch even melden dat mochten jullie mij een Email sturen dan moet dat dus naar:ttober52@outlook.com Voorlopig word alles nog door gestuurd naar mijn outlook adres maar dat zal een keer ophouden.
Groeten Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het adres wat je in je profiel opgeeft niet hetzelfde is als dat op de ledenlijst kan het gebeuren dat je je ledenrechten op de site kwijtraakt.
Ik zou dus voor de zekerheid even een mailtje naar secretaris@volvo700vereniging.nl doen, als je dat nog niet gedaan had.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Wat is daar nu de reden van.
Ik heb al 15 jaar dezelfde en ik zie geen enkele reden om die te wijzigen.
Alleen uit nieuwsgierigheid hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Wytze veel mensen wisselen regelmatig van provider ivm de kosten. Als je provider mail gebruikt ben je het adres kwijt dus.
Groet Paul
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Hetzelfde is mij ook overkomen. Mijn provider was Wannadoo.nl, en werd (met een korte mededeling) zo maar ongevraagd gewijzigd in Ziggo.nl.) Het oude e-mail adres heeft nog lange tijd hier in mijn gegevens gestaan. Ook ik heb het schriftelijk via de secretaris moeten laten veranderen. Het blijft een vreemde machtspositie met die providers...
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Ik gebruik provider gewoon niet.
Alleen maar webmail. Dat werkt toch prima en altijd en overal?
Of mis ik een voordeel van een provideradres?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Microsoft wijzigt alle emailadressen die eindigen op "hotmail.com" in "outlook.com".
Een emailadres zoals "hotmail.com" is ook een vorm van reclame. Vaak gaat het om gratis emailadressen. Nu is de keuze van Microsoft om die adressen te veranderen puur marketingtechnisch. Maar "wannadoo" en "zonnet" en weet ik hoe ze allemaal heten, zijn jaren geleden overgenomen door andere providers. En die laatste hebben natuurlijk liever dat hún naam daar staat, dan die van een provider die al lang niet meer bestaat. Het is gratis reclame.
Ik heb zelf ook een eigen domein en gebruik alleen bijbehorende emailadressen. Het grootste voordeel daarvan is, dat je van provider kunt veranderen, zonder dat je je emailadres hoeft aan te passen.
groetjes
Mathy
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Wytze,Hotmail gaat over naar Outlook, dat is de reden.Hier heb je geen enkele invloed op.Wytze schreef : Altijd verbaas ik me er over als mensen hun emailadres wijzigen.Wat is daar nu de reden van.Ik heb al 15 jaar dezelfde en ik zie geen enkele reden om die te wijzigen.Alleen uit nieuwsgierigheid hoor.