Deurvanger
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2012 08:29 #1094622
door Ton Visser (GAST)
Deurvanger is gemaakt door Ton Visser (GAST)
Goedemorgen,
Het deurvanger van mijn linker portier is lam, de veer is niet stuk maar de rolletjes hebben op één of andere manier een andere stand gekregen. Het lijkt lastig die weer in de juiste stand te krijgen en als dat al lukt is het euvel misschien snel terug, de slijtage los je er niet mee op.
De vraag is dus heeft iemend zo'n linker onder scharnier liggen, op het forum vond ik dat voor en achterportieren geen verschil maakt waarbij het natuurlijk wel zo is dat de achterportieren wat minder gebruikt worden dan voor.
Het gaat om een 940 uit 1996.
Groeten,
Ton.
Het deurvanger van mijn linker portier is lam, de veer is niet stuk maar de rolletjes hebben op één of andere manier een andere stand gekregen. Het lijkt lastig die weer in de juiste stand te krijgen en als dat al lukt is het euvel misschien snel terug, de slijtage los je er niet mee op.
De vraag is dus heeft iemend zo'n linker onder scharnier liggen, op het forum vond ik dat voor en achterportieren geen verschil maakt waarbij het natuurlijk wel zo is dat de achterportieren wat minder gebruikt worden dan voor.
Het gaat om een 940 uit 1996.
Groeten,
Ton.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2012 09:50 #1368782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Los
Mocht je geen vervanger kunnen vinden dan kun je met hulp van <a href="/node/40549" target="_blank">deze</a> informatiepagina wel uitvinden hoe de wieltjes horen te staan.
Om er bij een voorportier goed bij te kunnen (m.n. bij het voorste wieltje) moet het scharnier er wel uit, dus dan is een (betere) vervanger plaatsen net zo veel werk.
Scharnier vervangen staat op dezelfde pagina beschreven, overigens.
Om er bij een voorportier goed bij te kunnen (m.n. bij het voorste wieltje) moet het scharnier er wel uit, dus dan is een (betere) vervanger plaatsen net zo veel werk.
Scharnier vervangen staat op dezelfde pagina beschreven, overigens.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-09-2012 13:36 #1368791
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Duidelijk
Ik heb het gelezen Piet,
Ik ga op aanraden van Tom de mannen in Nagele benaderen of ze iets hebben en kunnen opsturen.
Groewten,
Ton.
Ik ga op aanraden van Tom de mannen in Nagele benaderen of ze iets hebben en kunnen opsturen.
Groewten,
Ton.
Moderators: Jerry Stam