Wegenwerken op de A1 in Frankrijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2012 23:03 #1094004
door V700 register
Wegenwerken op de A1 in Frankrijk is gemaakt door V700 register
Beste Volvisti,
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat er tot eind deze maand grondige wegenwerken bezig zijn op de A1 snelweg tussen Rijsel en Carvin. Langs de twee richtingen zijn er vermalde rijstroken. Er is soms grote verkeershinder, vooral als er zoals vandaag eentje met pech langs de kant staat en er maar één rijvak meer overblijft. Dit gaf als resultaat een file van 15 km. stond.
Het beste dat je kan doen indien alles vast zit en je rijdt huiswaarts is de A26 richting Calais nemen, daarna de eerste afslag nemen richting Lens-Vimy. In Lens neemt u NIET de richting Rijsel, dan komt u weer in die file terecht, maar neemt u richting Armentiers. Via La Bassee en vele ronde punten komt u aan de A25 uit waar je bij de wisselaar eerst richting Duinkerke neemt, en direkt daarna naar Gent toe kan...
Veilige reis...
Gr. Hugo
Langs deze weg wil ik jullie laten weten dat er tot eind deze maand grondige wegenwerken bezig zijn op de A1 snelweg tussen Rijsel en Carvin. Langs de twee richtingen zijn er vermalde rijstroken. Er is soms grote verkeershinder, vooral als er zoals vandaag eentje met pech langs de kant staat en er maar één rijvak meer overblijft. Dit gaf als resultaat een file van 15 km. stond.
Het beste dat je kan doen indien alles vast zit en je rijdt huiswaarts is de A26 richting Calais nemen, daarna de eerste afslag nemen richting Lens-Vimy. In Lens neemt u NIET de richting Rijsel, dan komt u weer in die file terecht, maar neemt u richting Armentiers. Via La Bassee en vele ronde punten komt u aan de A25 uit waar je bij de wisselaar eerst richting Duinkerke neemt, en direkt daarna naar Gent toe kan...
Veilige reis...
Gr. Hugo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2012 08:11 #1365454
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Maart
Als ik me niet vergis, waren ze daar in maart ook al bezig...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2012 16:17 #1365479
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor de tip
Vanochtend tussen 1 en 2 passeerde ik dat stuk wegwerkzaamheden richting het zuiden. Toen was het al druk, maar ging het nog redelijk vlot door. Dank voor de tip voor de alternatieve route, die is inmiddels opgeslagen voor de terugreis!
Moderators: Jerry Stam