vakantie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2012 22:42 #1093899 door V700 register
vakantie is gemaakt door V700 register
iedereen die vandaag of morgen van plan zijn te vertrekken naar alle richtingen in of buiten europa
een zeer goede reis toe met de Volvo,camper of vliegtuig en ook weer een veilige terug reis toe,
vertrek morgen zelf met de camper naar Noorwegen voor vier weken om daar drie weken Noorwegen
door te trekken ,ben er nog nooit geweest ,maar volgens verhalen van anderen een pracht land
we zullen het wel zien daar allemaal.

Groeten Ted en Agaath Fluitman.Enkhuizen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 13:15 #1364885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Discussie
Discussie verplaatst van kletshoek naar clubhuis. Kletshoek is door iedereen op internet te lezen, zonder dat je ingelogd hoeft te zijn of zelfs maar een account op onze site hoeft te hebben. Clubhuis is alleen te lezen voor verenigingsleden, met een account op de site en lidmaatschap. Aangezien er maar 4 Fluitman(nen) in Enkhuizen in het telefoonboek staan is het iets te gemakkelijk om misbruik te maken van de wetenschap dat jij de komende 4 weken niet thuis bent.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 16:34 #1364894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic club klets

henk 940LPT schreef : Discussie verplaatst van kletshoek naar clubhuis. Kletshoek is door iedereen op internet te lezen, zonder dat je ingelogd hoeft te zijn of zelfs maar een account op onze site hoeft te hebben. Clubhuis is alleen te lezen voor verenigingsleden, met een account op de site en lidmaatschap. 

Dat had ik me eigenlijk nooit gerealiseerd. Ik plemp onzin die niet over de auto's of club gaan in de kletshoek omdat het geen "club" zaken zijn. Weer wat geleerd, maar of ik het onthoud??
In elk geval wens ik eenieder een schitterende vakantie en een behouden thuiskomst toe.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 16:45 #1364896 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sowieso
Sowieso zou je (in mijn optiek) er altijd van uit moeten gaan dat alles wat je op internet zet (ook al is het besloten) publiekelijk toegankelijk is, of kan worden. Dat is de eigen verantwoordelijk die iedere internetgebruiker voor zijn/haar eigen gegevens heeft. Maar in dit soort zaken, op deze site, grijpen we in als het om te gevoelige informatie gaat. Als we het zien, of op geattendeerd worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 19:35 #1364904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik heb me vergist, de kletshoek is niet zichtbaar voor niet-ingelogde internetters. Wel dus voor mensen met account op de site / zonder lidmaatschap van de vereniging. Accountje is zo aangemaakt en sowieso is de kring met sitegebruikers al behoorlijk groot (>10.000 accounts). Voorzichtig zijn met gegevens kan nooit kwaad.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2012 19:36 #1364906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar gaan jullie precie naar
Waar gaan jullie precie naar toe in Norge? Ga wel helemaal naar boven hoor! Dat is het mooiste. Sommigen menen dat dat eng en gevaarlijk is en véél te ver en dat dat niet kan met een oude auto. Is gewoon de beschaafde wereld met goede wegen. Inderdaad een prachtig land, als je van natuur houdt en uitzicht...
Goede reis!

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2012 00:58 #1365103 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Nog een maand-tje
Ik wacht nog een maand, als iedereen geweest is bevalt me beter..............
En als het "weer" nix is, ga ik met het vliegtuig ipv met de Camper naar een warm land.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC