Info over geëxporteerde auto gezocht
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2012 23:55 #1093681
door Mathy van Nisselroy
Info over geëxporteerde auto gezocht is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Het komt niet vaak voor, maar schijnbaar is er een 940 die ooit in Nederland reed, geëxporteerd naar Zweden:
ZX-18-KK (kentekennummer).011775 (chassisnummer)02A193 (sleutelnummer)
Er zit een stikker op van "Autobedrijf van tuyl".
Hoe kom ik aan meer informatie over deze auto, zodat ik die door kan geven aan de huidige eigenaar? Hij wil o.a. weten hoeveel eigenaren de auto gehad heeft en hoeveel kilometers er op de klok stonden, toen deze geëxporteerd werd.
groetjes
Mathy
Het komt niet vaak voor, maar schijnbaar is er een 940 die ooit in Nederland reed, geëxporteerd naar Zweden:
ZX-18-KK (kentekennummer).011775 (chassisnummer)02A193 (sleutelnummer)
Er zit een stikker op van "Autobedrijf van tuyl".
Hoe kom ik aan meer informatie over deze auto, zodat ik die door kan geven aan de huidige eigenaar? Hij wil o.a. weten hoeveel eigenaren de auto gehad heeft en hoeveel kilometers er op de klok stonden, toen deze geëxporteerd werd.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2012 00:02 #1363554
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Historie
Aantal Eigenaren
HistorieAantal Eigenaren tot nu toe:4Datum eerste toelating NL:30 augustus 1991APK verloopdatum:16 jul 2005Import auto:Nee[/list]Huidige EigenaarType Eigenaar:(erkend) bedrijfEigenaar van:02 augustus 2005Dagen Eigenaar:2534Eigenaar tot:heden[/list]Eigenaar 3Type Eigenaar:ParticulierEigenaar van:24 januari 2005Dagen Eigenaar:190Eigenaar tot:02 augustus 2005[/list]Eigenaar 2Type Eigenaar:(erkend) bedrijfEigenaar van:20 november 2004Dagen Eigenaar:65Eigenaar tot:24 januari 2005[/list]Eigenaar 1Type Eigenaar:ParticulierEigenaar van:03 juni 2003Dagen Eigenaar:536Eigenaar tot:20 november 2004Gegevens van voor 2004 niet bekendGroet Paul[/list]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2012 00:25 #1363556
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Thanks!
Hallo Paul
Hoe kom je aan die info? En is die ook automatisch in het Engels of Zweeds te krijgen (scheelt vertaalfouten)?
De auto is van 1991, dus tussen 2004 en 1991 liggen helaas erg veel jaren.
groetjes en bedankt
Mathy
Hoe kom je aan die info? En is die ook automatisch in het Engels of Zweeds te krijgen (scheelt vertaalfouten)?
De auto is van 1991, dus tussen 2004 en 1991 liggen helaas erg veel jaren.
groetjes en bedankt
Mathy
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
10-07-2012 07:41 #1363560
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Een wagen van die leeftijd beoordeel je toch anders?
Ik heb ooit een wagen met 6 ton op de klok gekocht van een dealer die ik moeiteloos in een paar jaar voor mijn werk naar e 8 ton reed.
Ik horde van een wagen met iets in de 60000 km die van alles mankeerde.
Ik bedoel te zeggen.
Zet em op de brug en gebruik je handen en ogen.
Leeftijd en km zegt dus niets.
Ik horde van een wagen met iets in de 60000 km die van alles mankeerde.
Ik bedoel te zeggen.
Zet em op de brug en gebruik je handen en ogen.
Leeftijd en km zegt dus niets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2012 10:35 #1363569
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic www.zomoto.nl zoeken bij
www.zomoto.nl
zoeken bij waardebepaling en dan historie.
Gaat idd niet zo heel erg lang terug. Maar zoals Wytze schrijft, zegt niets het soort eigenaren is belangrijker dan het aantal -
Heb ook net een 940 op gas met 4 ton km zonder enige historie gekocht maar er is wel veel aan gedaan. Ik moet ook nog een paar dingetjes doen en wie de auto dan van mij weer koopt heeft een auto zonder historie maar ook zonder achterstallig onderhoud -
Groet Paul
Gaat idd niet zo heel erg lang terug. Maar zoals Wytze schrijft, zegt niets het soort eigenaren is belangrijker dan het aantal -
Heb ook net een 940 op gas met 4 ton km zonder enige historie gekocht maar er is wel veel aan gedaan. Ik moet ook nog een paar dingetjes doen en wie de auto dan van mij weer koopt heeft een auto zonder historie maar ook zonder achterstallig onderhoud -
Groet Paul
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2012 22:47 #1363602
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet belangrijk
Hallo Volvisti
De huidige eigenaar wil gewoon bepaalde dingen weten. Dat recht heeft ie. Of die informatie iets zegt over de auto is niet belangrijk, alleen het feit dat hij dat wil weten.
groetjes
Mathy
De huidige eigenaar wil gewoon bepaalde dingen weten. Dat recht heeft ie. Of die informatie iets zegt over de auto is niet belangrijk, alleen het feit dat hij dat wil weten.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam