aan het bestuur: wat voor hulp hebben jullie nodig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 11:16 #1093549
door V700 register
aan het bestuur: wat voor hulp hebben jullie nodig? is gemaakt door V700 register
Misschien kan er een "vacature hoek" in het leden gedeelte worden geplaatst?
Dan kunnen leden helpen bij zowel tijdelijke als permanente "vacatures" en ondersteuningsbehoefte.
JP
Dan kunnen leden helpen bij zowel tijdelijke als permanente "vacatures" en ondersteuningsbehoefte.
JP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 16:53 #1362803
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou...
we zijn daar inderdaad mee bezig. Een hoekje op de site is daar inderdaad een mooie verlenging van.
Waar we qua werkzaamheden hulp kunnen gebruiken:
De Factor:
Groet,
Támas
Waar we qua werkzaamheden hulp kunnen gebruiken:
De Factor:
- Ten eerste kopij! Zonder leuke content geen leuke Factor. Dus als je een leuk verhaal hebt, zet het eens in de tekstverwerker en stuur dit naar <a href="mailto:redactie@volvo700vereniging.nl">redactie@volvo700vereniging.nl. Het is nog beter als je daar mooi fotomateriaal bij hebt. Stel je camera in op maximale kwaliteit voor optimale bruikbaarheid. Dit is druk, niet het internet, de eisen voor kwaliteit zijn dus hoger;
- vind je het leuker om eens wat meer dan alleen het insturen van stukjes? Bijvoorbeeld paginaopmaak? Neem dan eens contact op met de redactie;
- heb je nog ideeën, dingen die je mist: neem contact op met de redactie.
- Als je een activiteit weet welke je zou willen organiseren, neem contact op met het bestuur via <a href="mailto:bestuur@volvo700vereniging.nl">bestuur@volvo700vereniging.nl. Maakt niet uit wat, als het maar met onze bakstenen vandoen heeft.
- We hebben een server helemaal voor ons alleen. Ben je technisch en je zou eens wat willen bouwen/testen. Ik kan een speeltuin voor je inrichten onder een subdomein van volvo700vereniging.nl. We ondersteunen PHP5 met MySQL. Er worden backups gemaakt dus verknal je iets dan is er niets aan de hand. Doe je aanvraag via <a href="mailto:webmaster@volvo700vereniging.nl">webmaster@volvo700vereniging.nl en dien je projectplan maar in. De eisen zijn simpel. Het moet een toevoeging zijn op wat we al hebben. Dus niet het opnieuw uitvinden van het wiel. Het moet iets voor de vereniging zijn, we zijn geen hostingpartij. Ik bespreek de projectplannen met de rest van het bestuur en met een Go zal ik de ruimte in gaan richten. Eens in de zoveel tijd kan worden besproken wat de resultaten zijn en kan het zomaar zijn dat je tool door de rest van de leden in gebruik genomen wordt;
- eigen moderatie: mocht je iets zien wat niet in de haak is, meld dit dan aan het webteam. Het verbaast mij steeds weer hoeveel het webteam ziet maar daarmee zien ze nog niet alles. Zelf iemand even terechtwijzen kan ook. We zijn allemaal volwassen mensen. Het toetsenbord hoeft absoluut niet als machinegeweer gebruikt te worden, een simpele Also, also, also..., zoals onze oosterburen zo doeltreffend gebruiken, kan al voldoende zijn. Houd er rekening mee dat de andere partij helemaal niet doorheeft dat zijn post aanstootgevend was. Een Also-also-melding kan al voldoende zijn om dit bij de ander kenbaar te maken en dan krijg je vast de reactie: O, dat had ik even niet door, excuses. Zoniet, dan is er nog altijd het webteam die kan begeleiden.
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 17:48 #1362817
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic +1, recht zo die gaat
Dit is de richting waar we in moeten denken.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 19:46 #1362841
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Fijn om te
horen dat alle toestanden ook nog iets positiefs gaan opleveren. Tijdens de laatste bestuursvergadering van afgelopen donderdag hebben we ook al besproken om een rubriek op het forum te starten waarin vacatures gemeld gaan worden.
Voor de rest: als je denkt iets voor de vereniging te kunnen doen of te betekenen, laat het ons (bestuur) weten en we gaan er wat mee doen.
Groeten, Jan.
Voor de rest: als je denkt iets voor de vereniging te kunnen doen of te betekenen, laat het ons (bestuur) weten en we gaan er wat mee doen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 20:42 #1362848
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Documentatie
Mochten jullie b.v. scans van documentatie (brochures, persmappen, persfoto's enz.) nodig hebben dan kan ik daar misschien bij helpen. Ik heb >2500 Volvo brochures waarvan ook heel veel van onze bakstenen. Daarnaast heb ik aardig wat persfoto's enz. en ik wil best het e.e.a. inscannen indien nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2012 08:46 #1362927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Divers
Qua opmaak heb je niet zoveel aan mij en aan de website kan ik geen zaken toevoegen.
Over het organiseren van een evenement heb ik nog nooit nagedacht, heeft misschien wel te maken met mijn woonplaats.
Moderator spelen zou ik op zich wel kunnen maar het merendeel van hetgeen ik gezien heb dat verwijderd is viel voor mij een beetje in een grijs gebied; we zijn hier bijna allemaal boven de 18 dus, zoals eerder aangehaald, enig beschouwend vermogen en wat lossere moderatie zou een hoop schelen. Als ik een echt hufterige informatie uitwisseling zie dan zal ik voortaan wat vaker mijn toetsenbord laten werken in plaats van mijn schouders op te halen en door te klikken. Maar nogmaals, ik ben van de zelf-regulering en heb een vrij dikke huid maar ik zal mijn best doen.
Eerder had ik een schandpaal topic gestart; dat is niet geweldig ontvangen, misschien wel omdat het idee onvoldoende was uitgewerkt of doordacht; maar het zou een manier kunnen zijn om de "vuile was" van sommigen binnen de club te houden en verziekte verhoudingen buiten de reguliere feed te houden. Overigens heb ik binnen de club met niemad problemen gehad, integendeel, het was aangenaam zaken doen en goed vertoeven.
Fijne dag!
Over het organiseren van een evenement heb ik nog nooit nagedacht, heeft misschien wel te maken met mijn woonplaats.
Moderator spelen zou ik op zich wel kunnen maar het merendeel van hetgeen ik gezien heb dat verwijderd is viel voor mij een beetje in een grijs gebied; we zijn hier bijna allemaal boven de 18 dus, zoals eerder aangehaald, enig beschouwend vermogen en wat lossere moderatie zou een hoop schelen. Als ik een echt hufterige informatie uitwisseling zie dan zal ik voortaan wat vaker mijn toetsenbord laten werken in plaats van mijn schouders op te halen en door te klikken. Maar nogmaals, ik ben van de zelf-regulering en heb een vrij dikke huid maar ik zal mijn best doen.
Eerder had ik een schandpaal topic gestart; dat is niet geweldig ontvangen, misschien wel omdat het idee onvoldoende was uitgewerkt of doordacht; maar het zou een manier kunnen zijn om de "vuile was" van sommigen binnen de club te houden en verziekte verhoudingen buiten de reguliere feed te houden. Overigens heb ik binnen de club met niemad problemen gehad, integendeel, het was aangenaam zaken doen en goed vertoeven.
Fijne dag!
Moderators: Jerry Stam