nieuwe uitlaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eigenlijk gaat er weinig boven het geluid van boerende, ruftende en rispende motoren zoals de oude yanktanks. Kan zo iets ook met een APK waardige pijp? Of is een kat verplicht (ook als is-t-ie leeg).
Ga even met Henk overlggen maar heb wat haast; woensdag verhuist mijn dochter naar A'dam dus zal er wat gereden moeten worden en dan zou een afvallende uitlaat niet handig zijn. Komende weken kom ik weer een stuk dichter bij de 890.000km.
Edelstaal is een oplossing van zo'n 600 euro, gewoon pisbakkenstaal komt op zo'n 300 euro maar een sportpijp voor een 700/900 kwam op 200 of zo. Wat biedt het mooiste, diepe geluid?
Dank voor de opmerkingen!JP
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
En over smaak valt niet te twisten.........
(hopelijk begint die uitlaat discussie niet weer)
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Is de kat lek? of de pijp over de achteras?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb geen idee waar het lek zit, ga ik zo even naar kijken. Maar er zat een nieuwe aan te komen dus ik moet er aan...(Voor de twingo waarschijnlijk ook, hoor ik vrijdag wel van de APvoorKeurder)
Net even onder de auto, nou ja, er naast dan, en ik denk niet zozeer dat de uitlaat is overleden maar dat er een deel is losgeraakt. En rammelt ook wat en als ik een prop in de uitlaat steek merk ik niet dat de uitlaat geblokkeerd is. Even zoeken naar een brug of smeerputje want op mijn opritje lukt het niet om er bij te komen; dat ik een slanke den ben is wel handig maar ja, dan wordt ik weer wakker

Overigens, ik wilde geen discussie uitlokken, alleen wat over die APK norm.Er rijdt net een motor voorbij, ik denk een harley, en die herrie wil ik dus zeker niet.
Beetje off topic: op discovery zijn mooie programma's met klassiekers. Dat motorgeluid is zo mooi, heb ooit een aantal èchte klassiekers horen starten (Cord, Duesenburg en een 12 cyl e-type) dat is puur genieten en ik zal niet de enige zijn.Op TV kan ik het helaas niet horen, daar hebben die *&((&^$#( er een disco programma van gemaakt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, in de naam Discovery zit nu eenmaal 't woord disco.JP Elverding schreef : Beetje off topic: op discovery zijn mooie programma's met klassiekers. Dat motorgeluid is zo mooi, heb ooit een aantal èchte klassiekers horen starten (Cord, Duesenburg en een 12 cyl e-type) dat is puur genieten en ik zal niet de enige zijn.Op TV kan ik het helaas niet horen, daar hebben die *&((&^$#( er een disco programma van gemaakt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
De vorige was een gebruikte maar toen die er op ging leek alles goed te zijn. Na 9 maanden of zo zat er een demper helemaal los, zelfs niet meer afdichtbaar voor een paar dagen.
Enfin, ik kan de nieuwe buurt van onze oudste gerust binnenrijden.
En voorlopig geen Edelstahl uitlaat, da's dan wel weer een kostenpost voor 2015 of zo.