veiling S90 dienstauto College van Bestuur alleen voor RUG medewerkers

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2012 19:30 #1092799 door V700 register
Als je geïnteresseerd zou zijn in een goed onderhouden S90 (maar wel met 5 ton op de teller) <a href=" uk.webhosting.rug.nl/wordpress/2011/2012...s-veilt-oude-tijger/ " target="_blank">lees dan dit verhaal. Alleen RUG medewerkers en studenten mogen bieden. Maar aangezien de RUG 15000 studenten heeft en 4500 personeelsleden is een familielid of goede kennis misschien wel bereid te bieden. Het is natuurlijk een beetje flauwekul, een student of personeelslid kan hem ook wel weer doorverkopen. En je mag drie maal raden van wie ze wijsheid hebben dat dit de laatste van de achterwielaangedreven volvo's is :-) Ik twijfel nog of ik zelf zal bieden maar eigenlijk is een 6 cylinder me te complex en voor een sedan te gestroomlijnd (sorry liefhebbers). Als ik ooit nog eens een sedan koop dan wil ik een 740. Of een 780!Aanvullend: ik werd getipt dat er al een advertentie ook op ons forum staat, iets meer info ook.  www.volvo700vereniging.nl/node/44245 "> www.volvo700vereniging.nl/node/44245

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2012 21:29 #1358170 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Allebei!
Maarten,
de gestroomlijnde versie is helemaal top. Weliswaar minder karaktervol dan de oervader 760. Dit dilemma heb ik in de loop van de jaren maar grondig opgelost: ik heb ze allebei. Dilemma opgelost.
Mits goed onderhouden zijn beiden zeer betrouwbare Volvo's.
En de 780 is ook geweldig. Maar gezien de verkrijgbaarheid ( lees zeldzaamheid) van allerlei carrosseriedelen niets voor mij. Ik zou hem amper durven te gebruiken uit angst voor beschadiging aan bumpers, strippen, etc. Gelukkig zijn er dapperder liefhebbers dan ik dus geniet ik regelmatig van de aanblik van zo'n mooie 780.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2012 21:31 #1358172 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
Is het een "gewone" S90 of een executive ? Er werd in de advertentie gesproken over een koelkastje.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2012 22:36 #1358178 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Een gewone, dacht ik.
Ik dacht niet dat het een executive was. Ze hebben bij de advertentie ook geen goede foto gedaan. In de link naar het artikel in de UK staan ook alleen 2 foto's van het interieur.  Ik heb het kenteken nog aan ze gevraagd maar nog geen reactie gehad.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2012 20:05 #1358245 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kenteken, het is geen executive
Kreeg net een mailtje van de studenten. Het is geen royal of executive uitvoering. De koelbox staat 'gewoon' in de kofferbak. Kenteken: sv-vh-93

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC